فدراسیون پزشکی مسئله دوپینگ را جدی‌تر پیگیری کند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نمی گویم بازیکنی دوپینگ کرده ولی بعضی وقت ها در فشار مسابقات و در نحوه عملکرد بعضی تیم ها که نگاه می کنیم می بینیم بعضی ها از نظر انگیزه تیمی بالاتر هستند و شک بر انگیز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین استکی در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل ماشین سازی، اظهار کرد: در طول این دو هفته که مجتبی حسینی هدایت تیم را برعهده گرفته، تمرینات خوبی داشتیم. تغییرات تاکتیکی و هماهنگی در چنین شرایطی زمان می‌برد، اما حسینی با تمریناتی که داشت کوتاه‌ترین زمان را انتخاب کرده است. بازیکنان همکاری خوبی دارند و با انگیزه عمل می‌کنند زیرا می‌دانند ذوب آهن جایگاه مناسبی ندارد و انتظارات از این تیم جایگاه بهتری است.

وی ادامه داد: قریشی مصدوم است، وحید محمدزاده هم به دلیل محرومیت حضور ندارد که کار ما در دفاع سخت شده است. سرمربی تیم محمود آبادی را در هافبک و پیمان رنجبری را در خط حمله گرفته که جز بهترین‌های لیگ هستند، دارکو را هم داریم و فکر نمی‌کنم در گلزنی مشکل آن چنانی داشته باشیم. بعضی از مواقع بازیکنان با توجه به شرایط تیم در جدول استرس دارند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه یکی از وظایف مهم فدراسیون پزشکی گرفتن تست دوپینگ و سایر کنترل‌ها است، تصریح کرد: شاید کرونا حواس‌ها را پرت کرده است، نمی‌گویم بازیکنی دوپینگ کرده ولی بعضی وقت‌ها در فشار مسابقات و در نحوه عملکرد بعضی تیم‌ها که نگاه می‌کنیم می‌بینیم بعضی‌ها از نظر انگیزه تیمی بالاتر هستند و شک بر انگیز است. خواهش می‌کنم فدراسیون پزشکی، در کنار کرونا، مسئله دوپینگ را هم سخت‌تر بگیرند.

استکی در خصوص جذب بازیکنان با تجربه، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم منظور شما از تجربه سن است یا حضور در مسابقات زیرا شاید یک بازیکن ۲۰ ساله هم تجربه حضور در مسابقات را داشته باشد و به درد تیم بخورد. بیشتر نفراتی به درد حسینی می‌خورند که با تاکتیک‌های این مربی نزدیک باشند.

وی افزود: تیم ما برای بازی فردا آماده است، ماشین سازی در هفته‌های اخیر نشان داده که تیم خوبی است. جدول نشان دهنده این نیست که یک تیم شرایط فنی پایینی دارد، ماشین سازی هم با مربیان قبلی هم مربی فعلی، تیم خوبی بوده و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 479330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.