استاندارد صوتی بی‌سیم "اسنپدراگون Sound" معرفی شد

شرکت کوالکام اخیرا استاندارد صوتی جدیدی به نام اسنپدراگون Sound را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت کوالکام که پیش از این از پروژه "فناوری لمسی پیشرفته" رونمایی کرده بود، این بار تمرکز خود را بر افزایش کیفیت صدای هدفون‌های بی‌سیم و هدست‌های مخصوص بازی گذاشته است. این شرکت استاندارد اسنپدراگون Sound را به عنوان مجموعه‌ای از نوآوری‌ها و نرم‌افزارهای صوتی معرفی کرد که کیفیت صدای هدفون‌ها، هدست‌ها و ای‌ربات‌ها را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

شرکت کوالکام تصمیم گرفته است از این پس فناوری‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود را تحت برند اسنپدراگون Sound یکپارچه کند. این استاندارد صوتی، زنجیره‌ای بهینه از فناوری‌ها و سخت افزارهای رده بالای صوتی را برای گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات صوتی بی‌سیم ارائه خواهد کرد. استاندارد جدید از محصولات مختلف مانند گوشی‌، لپ تاپ، هدفون، ایرباد، کنترلرهای گیمینگ، گجت‌های پوشیدنی، گجت‌های واقعیت مجازی و حتی خودروها پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون Sound از کیفیت صوتی ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. بنابراین صدای شفاف را ارائه کرده و تجربه جالبی در زمینه‌های مختلف مانند پخش موسیقی، گیمینگ و ویدئو کنفرانس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت سازنده اعلام کرده است که استفاده از این فناوری در محصولات، مشکلات فنی را هنگام اتصال بی‌سیم به ابزارهای صوتی دیگر کاملاً برطرف می‌کند علاوه بر این شرکت کوالکام اتصال پایدار این فناوری را در اولویت قرار داده، به طوری که احتمال قطعی اتصال بسیار کم است.

کد خبر 479324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.