شرایط بدنسازی خوبی نداشتیم/برای سرمربی تیم تفاوتی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: شرایط بدنسازی از اول فصل به گونه ای نبود که بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند، وزنه نزدند و بدن های آن ها افت کرده است که نمی توانیم با این شرایط روی آن ها فشار بیاوریم زیرا با بازی های فشرده احتمال مصدومیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نیک سیرت در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: فردا یک جدال پایین جدولی داریم و این رقابت سه امتیازی نیست بلکه شش امتیازی است. این دیدار حساسیت‌های خودش را دارد، اما پاشازده با توجه به قاعده فنی که دارد به جدول نگاه نمی‌کند و توجه را به تیم خود معطوف می‌کند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم از لحاظ روحی و بدنی روی بچه‌ها کار می‌کند و برای او مهم نیست که می‌خواهیم روبروی چه تیمی بازی کنیم و تلاش خود را انجام می‌دهیم که بازی خوبی انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه چند بازیکن مصدوم داریم، تصریح کرد: شرایط بدنسازی از اول فصل به گونه‌ای نبود که بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند، وزنه نزدند و بدن‌های آنها افت کرده است که نمی‌توانیم با این شرایط روی آنها فشار بیاوریم زیرا با بازی‌های فشرده احتمال مصدومیت وجود دارد. کادر پزشکی تلاش می‌کنند که بچه‌های مصدوم را به شرایط ایده آل برسانند.

نیک سیرت اضافه کرد: حسینی فوتبالیست خوبی بود و الان هم در زمینه مربیگری، خوب است برای او آرزوی موفقیت دارم. شرایط ما خاص است و تیم مدیریتی شبانه روز تلاش می‌کنند که وضعیت را به شرایط آرمانی برسانند. امیدواریم جوری عمل کنیم که جوابگوی مردم خوب آذربایجان باشیم.

کد خبر 479317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.