مسئولین با الگو گرفتن از شهدا خط‌شکن مبارزه با فساد اقتصادی شوند

امام‌جمعه بویین‌ میاندشت گفت: مسئولین با الگو گرفتن از منش شهدا و رزمندگان، خط‌شکن مبارزه با فساد فرهنگی و اقتصادی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقوا به مفهوم عمل کردن به وظیفه است، اظهار کرد: با شعار دادن، هیچ کاری در جامعه اجرایی نخواهد شد، تا قانون مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی عملیاتی نشود اصلاحی در کار نیست.

وی با بیان این که اداره راه و شهرسازی زمین‌هایی را در شهرستان بویین میاندشت تصاحب کرده است در صورتی که کشاورزان سند آن زمین‌ها را دارند، افزود: کمیته‌ای در شهرستان نیاز به تشکیل شدن دارد تا مردم اعتراضات خود را بیان کنند، مسئولین اگر در مدار قانون حرکت کنند مشکلی ایجاد نخواهد شد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به روز درختکاری گفت: عمران و آبادانی زمین به دست مردم است و با درختکاری و نگهداری آن هوای پاک ایجاد می‌شود.

اسکندری با قدردانی از اداره منابع طبیعی که به یاد شهدا درخت در شهرستان کاشته، تأکید کرد: محیط زیست را باید حفظ کرد و زمین را پاک نگه داشتن شکرانه نعمت است، به بهانه این که درخت باعث ایجاد سیل می‌شود درختان را نباید قطع کرد.

وی گفت: در بویین میاندشت ایجاد صنعت به دلیل ایجاد گازهای گلخانه‌ای ممکن نیست و افراد باید کشاورزی و دامداری کنند اما اجازه برداشت آب از رودخانه را ندارند و سد بلطاق هم که ساخته نمی‌شود، پس چه شغلی ایجاد کنند؟ امید کشاورزان بویین میاندشت ناامید نباید شود، مسئولین سازمان محیط زیست استان با شهرستان بویین میاندشت همکاری کنند.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: در هشت سال دفاع مقدس که کشور درگیر جنگ بود رزمندگان در جنگ خط شکن میدان مبارزه با دشمن بودند تا پیروز میدان شدند، مسئولین با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان خط شکن مبارزه با فساد فرهنگی و اقتصادی شوند.

کد خبر 479253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.