تارتار: جام حذفی اولویت ما نیست/ با انگیزه مقابل استقلال بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حضور و موفقیت در جام حذفی اولویت ما نیست اما حتما مقابل استقلال با انگیزه بازی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، مهدی تارتار درباره پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر کشورمان اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. بچه های ما شرایط تیم را کاملا درک کرده بودند و با توجه به نتایج هفته های قبل به برد در این بازی نیاز شدید داشتیم. ما به خوبی صنعت نفت را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم در بازی مقابل این تیم چه می خواهیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه گل اول را زدیم می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. البته صنعت نفت هم یک موقعیت عالی گلزنی را در نیمه اول از دست داد. در نیمه دوم هم بازی را خوب کنترل کردیم و روی یک ضدحمله گل دوم را زدیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تقابل تیمش با استقلال در جام حذفی گفت: واقعیت این است که موفقیت در جام حذفی اولویت و هدف ما نیست. البته این را بگویم با این وجود برای بازی با استقلال کاملا با انگیره هستیم و میخواهیم مقابل این تیم روز خوبی را داشته باشیم اما کلا جام حذفی در برنامه و اولویت ما نیست.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مقابل استقلال در جام حذفی با تیم دومش به زمین برود، خاطرنشان کرد: ما چیزی به اسم تیم دوم در پیکان نداریم. تقریبا بچه های ما در همین نیم فصل برای پیکان بازی کردند  پس این یعنی ما چیزی به اسم تیم دوم نداریم. ما سعی می کنیم در کوران مسابقات لیگ از همه بازیکنان مان استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه چرا شاهین طاهرخانی که با کلی سر و صدا از استقلال به پیکان آمد، در پایان نیم فصل از این تیم جدا شد، تاکید کرد: فوتبال ورزشی است که رقابت در آن حرف اول را می زند. وقتی طاهرخانی حدود ۲ ماه مصدوم شد، بازیکنان دیگر توانستند جای او را در ترکیب بگیرند. طاهرخانی هم که دید جایی در ترکیب ندارد دوست داشت در تیمی باشد که بیشتر بازی کند به خاطر همین به صورت توافقی از پیکان جدا شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان درباره آخرین وضعیت کرونای محمد نوری هم گفت: خوشبختانه نوری ۳، ۴ روزی است که بعد از شکست دادن کرونا به تمرینات ما اضافه شده است. البته برای بازی با صنعت نفت در فهرست ما بود اما چون دوهفته تمرین نکرده بود، بازی نکرد. امیدوارم نوری به زودی به شرایط مسابقه برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 479224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.