اهدای سیسمونی و تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: پنجمین گام نذر هشتم در زندان‌های استان اصفهان با اهدای ۸ سری سیسمونی نوزاد و ۳۰ دستگاه تبلت ویژه دانش‌آموزان برداشته شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، محمود ضیائی‌فرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذر هشتم ویژه زندانیان و خانواده‌های آنان به نیت امام رضا (ع)، تعداد ۸ سرویس سیسمونی نوزاد و ۳۰ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: اجرای طرح نذر هشتم، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون ۴ مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تأمین ۸ سرویس سیسمونی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا و استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و یا تبلت برای آموزش، در بررسی‌های هفتگی و تحقیقاتی که انجام شده آن دسته از خانوارها و فرزندانی که در این زمینه مشکل و کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان ۳۰ دستگاه تبلت به ارزش ۹۰ میلیون تومان تأمین و اهدا شد.

ضیائی‌فرد با قدردانی از تلاش و ‌مشارکت همه‌جانبه خیران خواستار حضور و کمک خیران و نیکوکاران در روزهای پایانی سال به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان شد.

کد خبر 479189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.