اصفهان بیش از گذشته به هوای پاک نیاز دارد/ مردم آرامش و سلامت می‌خواهند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه مسئول هستند با هم‌افزایی فضای سبز اصفهان را توسعه دهند تا مردم از آن استقاده کنند؛ بدین سبب امیدوارم همه دستگاه‌های مربوطه وظایف قانونی و فراتر از قانون خود را برای این موضوعات انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز _پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه_ در آئین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری با تاکید بر لزوم توجه به نقش فضای سبز در توسعه شهرها، اظهار کرد: همه ما از کودکی با اهمیت فضای سبز آشنا شده‌ایم و اکنون که مأموریت داریم شرایط زیست مطلوب را در شهر مهیا کنیم، باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به وظیفه مدیریت شهری برای تحقق زیست بهتر در اصفهان، افزود: مدیریت شهری مسئول سلامت و نشاط مردم است و در همین راستا باید اقدامات امیدبخش را در بین آحاد مردم انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: منافع و وظایف دستگاه‌های مختلف به‌واسطه توسعه، افزایش و نگهداری فضای سبز در شهر، آنها را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز اصفهان حاصل تلاش گذشتگان ما است، ادامه داد: در سالیان دور شهر اصفهان از ۱۲ هکتار فضای سبز برخوردار بود که اکنون این میزان با توسعه شهری به پنج هزار هکتار کاهش پیدا کرده است؛ در حالی که جمعیت شهر رو به افزایش است و مردم بیش از گذشته به هوای پاک نیاز دارند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: مردم چشم امید به مدیریت شهری دوخته‌اند و انتظار دارند ما به عنوان نمایندگان آنها وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم زیرا اعضای شورای شهر حاصل انتخاب این مردم هستند.

وی ادامه داد: دو میلیون شهروند اصفهان به ما اعتماد کرده‌اند و از ما توقع دارند که مراقب آسایش، آرامش و سلامت آن‌ها باشیم؛ مردم اصفهان توقع بالایی دارند و این موضوع وظیفه ما را دوچندان می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: انتظارات امروز شهروندان با دیروز متفاوت است و خدمات ما با اقداماتی که انجام می‌دهیم، تمام نمی‌شود بلکه مقدمه‌ای است که دیگر خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در ایجاد فضایی آرام و انجام بهترین خدمت به مردم اصفهان تلاش کنند، افزود: امروز کاشت نهال در کمربند سبز شهر اصفهان برای احداث پارک جنگلی در یک زمین چندین هکتاری آغاز شده و توسعه آن به همکاری بیشتر مسئولان باز می‌گردد.

نصراصفهانی گفت: همه مسئول هستند با هم‌افزایی فضای سبز اصفهان را توسعه دهند تا مردم از آن استفاده کنند؛ بدین سبب امیدوارم همه دستگاه‌های مربوطه وظایف قانونی و فراتر از قانون خود را برای این موضوعات انجام دهند.

کد خبر 479044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.