صندوق رأی بهترین راه اصلاح وضعیت کشور است

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: احزاب اصلاح طلب همچنان معتقدند که صندوق رأی بهترین راه اصلاح وضعیت کشور است.

سید شهاب الدین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کارآیی جبهه اصلاح طلبان ایران اظهار کرد: تشکیل نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان به این معنا است که نیروهای اصلاح طلب همواره به اصلاح مشکلات کشور از درون اعتقاد دارند و همچنان حرکت تدریجی برای تغییر وضع موجود جامعه را بهترین راه ممکن تلقی می‌کنند.

وی افزود: احزاب اصلاح طلب همچنان معتقدند که صندوق رأی بهترین راه اصلاح وضعیت کشور است و راه‌هایی جز حضور در انتخابات را قبول ندارند.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در مورد تفاوت نهاد اجماع ساز با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: به نظر می‌رسد سطح کیفی نهاد اجماع ساز از شوراهای پیشین اصلاح طلبان بالاتر است؛ بنابراین می‌تواند از تکرار اتفاقی که در سال ۸۴ رخ داد و باعث شد احزاب مختلف اصلاح طلب به صورت مستقل کاندیدا معرفی کنند جلوگیری کند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی نهاد اجماع ساز کاندیدای واحد اصلاح طلبان و به منفعت مردم و در راستای تامین منافع ملی باشد و از هرگونه تصمیم‌گیری در راستای تامین منافع حزبی و فردی جلوگیری شود؛ اکنون اکثریت اعضای این نهاد بر این نظر هستند که مردم و توسعه کشور جزء اولویت‌های اصلی این نهاد است.

کد خبر 478958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.