سند بررسی راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی رونمایی شد

سند بررسی راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا با حضور حسن قاضی عسگر، معاون اقتصادی شهردار، نصیر ملت عضو شورای اسلامی شهر، محمد عیدی معاون فرهنگی شهردار اصفهان و مسئولان حوزه صنایع دستی استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عیدی در جلسه رونمایی از سند راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا که ظهر امروز _۱۳ اسفند ماه_ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد اظهار کرد: قرار بود بررسی کنیم که در ایام شیوع کرونا چه حوزه‌هایی مورد تهدید هستند و چه راهکارهایی می‌توان در حوزه صنایع دستی و خلاق اصفهان داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات و سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم که مانع از رکود این صنایع خلاق شود که هویت فرهنگی اصفهان بر دوش آنها است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: یک ماهی می‌شود که این وجیزه آماده ارائه است، اما درگیر بودجه بودیم. تا اینکه بنا شد در این جلسه معرفی شود.

عیدی در خصوص این نسخه اضافه کرد: این نسخه ویرایش نخست است و تمام همت این بوده است که سندی روی میز قرار بگیرد تا بتوانیم بر مبنای آن اقداماتی را در سطح استان انجام بدهیم تا اگر موفقیت‌آمیز بود آن را به کل کشور تعمیم دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به انتقاداتی که در این جلسه صورت می‌گیرد این نسخه اصلاح می‌شود و این مستلزم طولی بودن مطالعات است. یعنی متوقف بر این مطالعه نباشد.

معاون فرهنگی شهرداری تاکید کرد: با توجه به ماموریت‌هایی متداخلی که در عرصه‌های بین‌المللی، داخلی، طبیعی و غیر طبیعی شکل می‌گیرد می‌توانیم این مطالعه را پرورش دهیم.

کد خبر 478915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.