نسل آینده از وجود مدافعان سلامت بر خود می‌بالند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: قطعاً مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران علی الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جعفر فلسفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بسمه تعالی
قال رسول الله (ص): اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَه

شهادت مرگی است، که شهید آگاهانه و به‌خاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن (فی سبیل الله) انتخاب می‌کند. یعنی شهید در راهی کشته می‌شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله بودن را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر (ص) شریف‌ترین و بالاترین نوع مردن است.

هشت سال دفاع مقدس عرصه بروز ایثار و از خودگذشتگی مدافعان وطن بود و یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش که هرگز از ضمیر ملت بزرگ ایران محو نخواهد شد و سرافرازی و جانفشانی شهدای گرانقدر از جمله "سید مهدی نجم السادات" موجب سربلندی و آزادی امروز ایران اسلامی است.

اما امروز جبهه‌ای دیگر شکل گرفته و بار دیگر جوانانی از جنس شهدای دفاع مقدس جان بر کف در میدان نبرد با ویروس منحوسی حاضر شده اند که جان مردم شهر و دیارشان را نشانه رفته است.

شهادت مدافع سلامت بانو "سیده فاطمه نجم السادات" نشان داد که راه دفاع و ایثار هنوز ادامه دارد و مدافعان سلامت، سربازان گمنام روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا هستند که عاشقانه و بی ادعا لباس خدمت به مردم را بر تن کرده‌اند و در این راه از هیچ ایثاری دریغ نمی‌کنند.

آسمانی شدن شهدای مدافع سلامت که در جبهه نبرد بی امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس می‌ایستند، بسیار سخت و جانکاه است اما بی شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس و همچون مدال افتخار زرینی بر سینه جامعه پزشکی این آب و خاک و در حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران خواهد ماند.

قطعاً مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهد بالید و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران علی الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار این عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ است.

با قلبی آکنده از اندوه، شهادت مدافع سلامت بانو " نجم السادات" را به خانواده ایثارگر پرور نجم السادات، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان خوزستان، تسلیت عرض نموده، برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم. "

کد خبر 478874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.