ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور آغاز شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (بهمن ۹۹) از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند خبر داد.

به گزارش ایمنا،، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیست و یکمین آزمون کارشناسی ارشد پیام نور فراگیر با شرکت ۸۷ هزار داوطلب صبح جمعه ۱۷ بهمن برگزار شد و داوطلبان در ۱۸۰ رشته به رقابت پرداختند.
فاطمه زرین‌آمیزی ادامه داد: اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور عصر دو شنبه ۱۱ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این آزمون ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر پذیرفته شدند. داوطلبان هم اکنون هم می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش بخش اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با استفاده از سه شیوه «وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه - شماره پرونده، شماره شناسنامه و شماره پرونده - شماره داوطلبی» نتیجه آزمون خود را ببینند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: پذیرفته شدگان باید از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه کنند.

زرین‌آمیزی داد: همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند. عدم ثبت نام به موقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته قبولی محسوب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمایی ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

وی افزود: در دستورالعمل ثبت‌نامی به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور ابلاغ می‌شود تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط به عمل آید. لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و مدارک لازم را به آنجا ارائه کنند تا ثبت‌نام موقت از آنها به عمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند، باید وضعیت نهایی خود را تا قبل از شروع ترم دوم تحصیلی از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به این سازمان خودداری کنند.

زرین آمیزی گفت: چنانچه در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرش و یا هنگام تحصیل) مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده و یا اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نیست، قبولی وی لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

منبع: خبرنگاران جوان

کد خبر 478552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.