کمتر از ۱۵ درصد ظرفیت مهمانپذیرهای اصفهان مسافر دارد

رئیس جامعه حرفه‌ای مهمان‌پذیران استان اصفهان با بیان این که مهمانپذیران اصفهان نزدیک ورشکست شدن هستند، گفت: در حال حاضر کمتر از ۱۵ درصد از ظرفیت مسافرخانه ها و مهمانپذیرها مسافر دارد.

اسدالله عدالت‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این روزهای پایانی سال، وضعیت مهمان‌پذیرهای اصفهان قابل شرح نبوده و درصد اشغالی از ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

وی در رابطه با شیوه پذیرش مسافر در ایام نوروز گفت: در این باره هنوز ابلاغ کتبی نشده است اما قرار بود اگر برای عید پذیرشی داریم به صورت رزرواسیون باشد و کسی حضوری مراجعه نکند، تا کنون نیز کسی برای رزرو اقدام نکرده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای مهمان‌پذیران استان اصفهان با بیان این که برای عید افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد گفت: بیشتر فعالان این صنف و مهمان‌پذیرداران نزدیک ورشکستگی هستند، همه همکاران ما تا ۵۰ درصد تعدیل نیرو کرده‌اند اما باز هم نمی‌توانند هزینه‌های یک مهمان‌پذیر را تأمین کنند.

عدالت پناه افزود: در چنین شرایطی انتظار می‌رود تسهیلات و کمک‌هایی از ظرف مسئولان به جامعه مهمان‌پذیران صورت گیرد که متأسفانه تا کنون هیچ کمکی به ما نشده است.

وی ادامه داد: اکنون در تمام مهمان‌خانه‌های استان اصفهان برای سلامت مسافران تمام پروتکل‌های بهداشتی طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا رعایت می‌شود.

رئیس جامعه حرفه‌ای مهمان‌پذیران استان اصفهان گفت: به گفته همکاران ما، مسافرانی که در ماه‌های اخیر به آنان مراجعه می‌کنند فقط کسانی هستند که برای دریافت خدمات پزشکی یا خرید، به شهر اصفهان سفر کرده‌اند.

عدالت پناه تصریح کرد: تعداد گردشگران و کسانی که برای تفریح به اصفهان سفر می‌کنند کاهش قابل توجهی داشته است.

کد خبر 478501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.