قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست/ موفقیت یک پروسه زمان بر است

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: امروز بدشانسی های زیادی داشتیم، دو تعویض اجباری پیاپی داشتیم. سروش تکلی زد که باید کارت میگرفت اما داور به او کارت زرد نداد،چرا خطا برای تیم قلعه نویی گرفته نمی‌شود؟ امیدوارم روزی باشگاه گل گهر نیز به همین جایگاه سپاهان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید الهویی امروز (دوشنبه) در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان، اظهار کرد: به تیم سپاهان بابت برد تبریک می‌گویم، بازی امروز یکی از بازی‌های با کیفیت این فصل بود، قبل از بازی امیر قلعه نویی با بازیکنان تیم صحبت کرد و گفته بود که بازی در این سطح خیلی سخت است و برنده را فقط اشتباهات مشخص می‌کند متأسفانه ما اشتباهاتی داشتیم که باعث شد به سپاهان موقعیت گلزنی بدهیم همچنین از موقعیت‌هایمان نتوانستیم استفاده کنیم به سپاهان و محرم نویدکیا بردشان را تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به وضعیت داوری، افزود: روز سختی برای هر دو تیم بود، اتفاقاتی که در زمین رخ داد به ضرر تیم ما بود در حالی که سروش از قبل کارت زرد داشت، تکلی زد که باید کارت می‌گرفت اما داور به او کارت زرد دوم را نداد. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنیم، بحث ما فراتر از این موضوعات است. زمانی که اشتباهات مکرراً تکرار می‌شود مربی این سوال برایش پیش‌می‌آید که چرا همه اشتباهات برای من و تیم من است؛ کسی را محکوم نمی‌کنیم اما این سوال ما را پاسخ بدهید.

مربی تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: از کمیته انضباطی و داوران معذرت می‌خواهیم. اگر خطایی سال گذشته گرفته شده، چرا امسال این خطا برای تیم امیر قلعه نویی نباید گرفته شود؟ قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست و همیشه پشت داوران بوده، چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم، صحبت‌های ما را گوش کنید شاید حق با ما باشد.

وی با اشاره به بازی امروز، گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گوئیم ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری انجام بدهیم، امروز بازی سختی برای سپاهان بود که نشان دهنده این است که قلعه‌نویی از گل‌گهر تیمی ساخته که تیمی با کیفیت همچون سپاهان را تحت فشار قرار می‌دهد.

الهویی در خصوص مصدومیت دشتی، عنوان کرد: متأسفانه امروز بدشانسی‌های زیادی داشتیم، دو تعویض اجباری پیاپی داشتیم. دشتی و آرتا در اختیار کادر پزشکی هستند، امیدوارم مورد خاصی نباشد و در بازی‌های آینده آنان را در اختیار داشته باشیم؛ موفقیت یک پروسه زمان بر است؛ تیم سپاهان نمونه این است که باید آجر روی آجر گذاشته شود تا به موفقیت رسید، امیدوارم روزی باشگاه گل گهر نیز به همین جایگاه سپاهان برسد.

کد خبر 478461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.