۹۹ خط تلفن برچسب‌های تبلیغاتی در اصفهان قطع شد

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا دهم اسفندماه ۵۷۲ پرونده برای شرکت‌های خدماتی که تبلیغات بر در و دیوار منازل شهروندان الصاق می‌کنند، تشکیل شده که شماره تلفن ۹۹ مورد آن با دستور مقامات قضایی قطع شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته‌ای روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات تعیین کرده است و در این محل‌ها فقط باید به نصب و الصاق آگهی اکتفا کرد و نوشتن روی آن نیز ممنوع است، حتی پیگردهای قانونی برای این تخلف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تبلیغات با روش نصب برچسب‌های کاغذی که اکثراً توسط بعضی از لوله بازکنی ها و نشت‌یاب ها انجام می‌شود، به هیچ عنوان مورد پسند شهر و شهروندان نیست و از فرهنگ شهری به دور است.

وی با اشاره به مسدود شدن شماره تلفن شرکت‌های خدماتی که تبلیغات بر در و دیوار منازل شهروندان الصاق می‌کنند، تصریح کرد: به منظور برخورد با افرادی که برای تبلیغ مشاغل خود به دیوار منازل و مغازه‌ها برچسب می‌چسبانند، راهکاری در نظر گرفته شده و آن مسدود کردن خط تلفن آنها است و شرط آزاد کردن خط تلفن مسدود شده پاک‌سازی در خانه‌ها است؛ همچنین دیوار نویسی‌ها نیز به بخش قضائی ارجاع داده می‌شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تا دهم اسفندماه امسال ۵۷۲ پرونده تشکیل شده که شماره تلفن ۹۹ مورد آن با دستور مقامات قضائی قطع شده است؛ البته از این تعداد ۵۲ شماره با مراجعه، پیگیری، رفع تخلف و ارائه تعهدات لازم از سوی افراد وصل شد.

وی ادامه داد: مابقی ۵۷۲ مورد پرونده مواردی است که افراد با اخطار داده شده مراجعه و قبل از مسدود شدن نسبت به رفع تخلف اقدام کردند، از این رو پرونده آنها مختومه شده و به مرحله قطع شماره نرسیده است.

کد خبر 478373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.