پرسپولیس_سایپا/ شاگردان صادقی، گربه سیاه مدعیان!

پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) میزبان سایپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و سایپا امروز دوشنبه - ۱۱ اسفند ماه - از ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرخ‌پوشان که با صدرنشینی نیم فصل را به پایان رساندند، حالا دنبال افزایش اختلاف با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان یعنی سپاهانی هستند که پیش از دیدار آنها، میزبان شاگردان قلعه نویی در اصفهان است. آن سوی میدان نیز اگر چه ابراهیم صادقی و شاگردانش نتوانسته‌اند جایگاه خوبی در جدول برای خودشان دست و پا کنند، اما نشان داده‌اند دردسرساز خوبی برای مدعیان هستند!

کامبک به سبک یحیی

پرسپولیس که شروع خوبی در لیگ نداشت و تساوی‌های پشت‌سرهمی که با از دست رفتن فرصت قهرمانی در فینال آسیا تشدید شده بود، با پنج برد پیاپی شاگردان گل محمدی جبران شد تا آنها قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند. حالا سرخ‌پوشان دو امتیاز با سپاهان رده دومی فاصله دارند و اگر روند پیروزی‌های پشت سرهم شأن ادامه داشته باشد، با کمترین لغزش شاگردان نویدکیا می‌توانند جایگاه خود را دست نیافتی‌تر کنند.

مثلث تهاجمی پرسپولیس آتشین خواهد شد؟

البته نباید از تقویت پرسپولیس در این نیم فصل نیز غافل شد چرا که آنها با وجود نداشتن مهاجم تخصصی در پانزده هفته ابتدایی، با خریدها و پایان محرومیت عیسی آل کثیر می‌توانند خط آتشی خطرناک را داشته باشند. گواه این موضوع حضور احمد نوراللهی و سید جلال حسینی با شش و سه گل زده در صدر جدول گلزنان پرسپولیس است که نشان می‌دهند سرخ‌ها تا چه حدی از ناحیه تهاجمی در نیم فصل ضعف داشته‌اند.

پرسپولیس - سایپا/ شاگردان صادقی، گربه سیاه مدعیان!

با این حال ترابی پس از تجربه کوتاهی در قطر، دوباره به پرسپولیس بازگشته اما آنچه به گوش می‌رسد با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقلاتی به دلیل شکایت شایان مصلح، ترابی قادر نخواهد بود تا تیمش در مصاف با سایپا همراهی کند. عیسی آل کثیر نیز تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده محروم است و احتمالاً در یک سوم پایانی لیگ به اردو سرخ‌ها اضافه خواهد شد.

همچنین شایعاتی وجود دارد که اگر چه با توجه به رقم بالا شهریار مغانلو انتقالش به پرسپولیس توسط گل محمدی رد شده بود، اما حالا مدیران پرسپولیس با مذاکره‌ای که با مسئولان باشگاه سانتاکلارا پرتغال داشته‌اند به احتمال فراوان پدیده فصل گذشته پیکان در نوک پیکان خط حمله، به پرسپولیس اضافه می‌شود تا مثلث ترابی، آل کثیر و مغانلو خط حمله بسیار زهر داری را پیشکش یحیی گل محمدی کند.

سایپا به صدرنشینان باخت نمی‌دهد!

سایپا اگر چه مانند فصل گذشته حال و روز خوبی ندارد و با وجود جذب بازیکنانی مانند حسین ماهینی و محسن مسلمان، نتوانسته جایگاهی بهتر از سیزدهمی جدول را تصاحب کند، اما مقابل مدعیان نمایش خیره کننده‌ای داشته است. شاگردان ابراهیم صادقی تا کنون مقابل سه تیم بالا جدول یعنی پرسپولیس، سپاهان و استقلال تن به شکست نداده‌اند و حتی موفق به شکست استقلال در استادیوم آزادی شده‌اند.

پرسپولیس - سایپا/ شاگردان صادقی، گربه سیاه مدعیان!

آنها امیدوارند با حفظ سرسختی مقابل رقبا مدعی، امروز نیز پرسپولیس را در خانه زمین‌گیر کنند و رفته رفته اوضاع‌شان در جدول را ارتقا بدهند. نکته به خصوص درباره سایپا این است که آنها با ۸ تساوی همراه با ذوب آهن بیشترین تعداد مساوی تا اینجا لیگ را به دست آورده‌اند و چنانچه بتوانند این تک امتیازها را با برد عوض کنند، می‌توانند صعودی چند پله‌ای در نیم فصل را تجربه کنند.

کد خبر 478348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.