دانلود قسمت یازدهم سریال قورباغه + لینک تماشا

قسمت ۱۱ سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و صابر ابر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سریال ۱۶ قسمتی قورباغه امروز (دوشنبه) به ایستگاه یازدهم خواهد رسید، سریالی که از ابتدای انتشار پر بازدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی بوده و مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. منتقدان قورباغه را به عنوان یکی از نقاط عطف شبکه نمایش خانگی می‌دانند، زیرا یک سریال بسیار با کیفیت است و توسط سینماگران مطرح کشور نظیر هومن سیدی شکل گرفته و ساخته شده است.

با انتشار قسمت ۱۰ سریال و ورود مهران غفوریان به داستان سریال، بسیاری از رازها برملا شد و گره‌های اساسی داستان به نظر می‌رسد به سرانجام خواهد رسید. در این قسمت سریال به گواه بسیاری از مخاطبان بهترین قسمت تاکنون بوده است حضور متفاوت مهران غفوریان و نقش جالب توجه او به عنوان یکی از برگ برنده‌های هومن سیدی یاد شد که توانست مخاطب را همراه خود بکشد.

هم‌اکنون تنها شش قسمت از سریال قورباغه باقی مانده و سوالات بسیاری بی پاسخ مانده است؛ این سوالات انگیزه لازم را برای مخاطب ایجاد خواهد کرد تا همچنان به تماشای این سریال پر ستاره بنشیند. نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی و مهران غفوریان از جمله ستاره‌هایی هستند که در قورباغه ایفای نقش کرده‌اند.

از طرفی کارگردانی، نویسندگی و تدوین این سریال بر دوش هومن سیدی بوده است، سیدی استاد نمایش صحنه‌های زد و خورد و درگیری است و نوع جدیدی از خشونت را در آثارش از جمله قورباغه ارائه داده است. سیدی قبلاً در فیلم‌های سینمایی‌اش این توانایی را ثابت کرده بود و بار دیگر در قورباغه توانسته این توانایی خود را ثابت کند. در خلاصه کلی سریال قورباغه آمده است: «دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته است و نمی‌تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

قسمت یازدهم سریال قورباغه امروز (دوشنبه) ساعت ۲۰ در سایت نماوا نیز قابل مشاهده است.

دانلود قسمت یازدهم سریال قورباغه

کد خبر 478322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.