سیستانی: نباید هیچ خدشه‌ای بر فرآیند انتخابات وارد شود

فرماندار اصفهان گفت: تمرکز بر اجرای قانون انتخابات و تسلط بر مفاهیم آن باید به گونه ای باشد که در مرحله اجرا، هیچ خدشه ای بر فرآیند انتخابات وارد نشود.

به گزارش ایمنا، حسین سیستانی در دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان اصفهان، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، اظهار کرد: انتخابات، رویکردی اساسی و بنیادین در کشور بوده و دارای قانونی جامع و متقن است.

وی با تأکید بر اهمیت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بدرستی مدیریت شده و با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

فرماندار اصفهان افزود: تأمین منابع و بهره‌گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخاباتی مطلوب، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیستانی بر لزوم مرور قانون انتخابات تأکید کرد و گفت: تمرکز بر اجرای قانون انتخابات و تسلط بر مفاهیم آن باید به گونه‌ای باشد که در مرحله اجرا، هیچ خدشه‌ای به فرآیند انتخابات وارد نشود.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات، تصریح کرد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید افرادی همراه، رازدار، قانون‌گرا و وظیفه شناس باشند تا در روند اجرایی انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

فرماندار اصفهان توجه به مقوله آموزش در روند برگزاری انتخابات را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: فعالیت‌های آموزشی در حوزه انتخابیه اصفهان باید آغاز شود و با جدیت ادامه یابد.

کد خبر 478287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.