مرگ ساختگی مردی در چاله آسانسور

کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم موادمخدر، نجات ۴ نفر از زیر آوار ساختمانی، کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق، دستگیری فردی که قصد عملیات انتحاری داشت، دستگیری عامل کلاهبرداری در شبکه اجتماعی تلگرام و مرگ ساختگی مردی در چاله آسانسور را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده هنگ مرزی زابل در شمال سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم موادمخدر با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای شمالی این استان خبر داد.

علیرضا سنچولی اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ، مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه استحفاظی گروهان مرزی قرقری به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور مأموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

فرمانده هنگ مرزی زابل ادامه داد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

نجات ۴ نفر از زیر آوار ساختمانی

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از نجات ۴ نفر مدفون از زیر آوار ساختمانی در پاکدشت خبر داد و گفت: عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

شاهین فتحی در تشریح جزئیات حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در پاکدشت اظهار کرد: در پی این حادثه به سرعت ۲ تیم جست‌وجو و آوار برداری از هلال احمر پاکدشت و ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب از هلال احمر پیشوا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد، ۸ نفر زیر آوار مدفون شده‌اند و بر همین اساس به سرعت عملیات نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: در حال حاضر ۴ نفر از افراد مدفون زیر آوار نجات یافتند و عملیات برای نجات افراد دیگر نیز ادامه دارد و در پی این حادثه ۲ واحد مسکونی تخریب شده است.

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک کارگاه در این شهرستان خبر داد.

محمد عقیل سلگی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استانمرکزی در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک کارگاه در یکی از قطب‌های صنعتی اطراف این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی این کارگاه با هماهنگی مرجع قضائی، در بازدید از این محل، موفق به کشف تعداد ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده، خاطرنشان کرد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فردی که قصد عملیات انتحاری داشت، دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: فردی خرابکار که چند روز گذشته قصد خرابکاری و عملیات انتحاری داشت، در عوارضی تهران دستگیر شد.

حسین رحیمی گفت: فردی خرابکار که با حمایت معاندان قصد خرابکاری داشت با تیزهوشی پلیس در عوارضی تهران به دام افتاد.

وی گفت: این فرد حامل سلاح و جلیقه انتحاری به همراه ریموت بود که با هوشیاری پلیس به ویژه مأموران یگان امداد و با تلاش نیم ساعته آنان دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: این فرد در زمان دستگیری اقدام به نمایش تجهیزات در جلیقه انتحاری خود می‌کرد که با شجاعت یک سرگرد که خودش را بر روی فرد انتحاری انداخت، خلع سلاح و دستگیر شد.

دستگیری عامل کلاهبرداری در شبکه اجتماعی تلگرام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان اظهار کرد: دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری ۲۰ میلیون ریالی از وی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

فیروز سرخوش‌نهاد اظهار کرد: مالباخته در توضیح چگونگی این کلاهبرداری توضیح داد که چندی پیش با فردی که در کانال تلگرامی تبلیغ آگهی تست بازیگری می‌کرد، آشنا شد و با او از این طریق پیام‌هایی را رد و بدل کرد.

وی ادامه داد: متهم برای فریب دختر جوان از ارتباط با چهره‌ها و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون خبر می‌دهد و اینکه می‌تواند وی را برای بازی در فیلمی در حال تولید معرفی کند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان افزود: متهم از این طریق ۲۰ میلیون ریال از مالباخته دریافت کرده و پس از آن به تماس‌ها و پیام‌های این دختر جوان پاسخ نمی‌دهد، بنابراین با شکایت مالباخته پرونده در پلیس فتا به جریان افتاد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال یکسری کارهای فنی و تحقیقات صورت گرفته فرد کلاهبردار شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد.

مرگ ساختگی مردی در چاله آسانسور

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف یک قتل در تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس استان در اراک خبر داد.

کامیار چهری گفت: در پی گزارشی از فوت مشکوک فردی به علت سقوط از ارتفاع در ساختمانی در حال ساخت در یکی از خیابان‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت این پلیس در محل بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه یکی از کارگران ساختمان مدعی بود که با متوفی درگیر شده و وی به علت سهل انگاری به سمت چاله آسانسور رفته و سقوط کرده است.

چهری اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از ۴۸ ساعت به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از کارگران در وقوع این حادثه دست یافتند.

کد خبر 478194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.