جزئیات احداث پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان

مدیر اجرای پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با بیان اینکه برای احداث و تکمیل این پروژه ۷۹ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: هزینه احداث فاز اول و دوم این پروژه همچنین قراردادهای جانبی آن ۳۹ میلیارد تومان و آزادسازی مورد نیاز برای پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن اجتماعات گلستان شهدا دارای هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در دو فاز اجرا شده که فاز نخست سالن اجتماعات و فاز دوم پارکینگ روباز است، افزود: سالن طبقه بالا گنجایش حضور شش هزار نفر و سالن پایین آن گنجایش دو هزار نفر جمعیت را دارد.

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا خاطرنشان کرد: پارکینگ روباز این پروژه با گنجایش پارک ۳۰۰ دستگاه خودرو توسط سازمان عمران در حال تکمیل است که بخش آزادسازی و اجرا شده با ظرفیت ۸۰ خودرو قابل بهره‌برداری است و بخش باقی مانده پس از آزادسازی تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خاص در پروژه سالن اجتماعات فردوس احداث یک سوله با حدود ۶۰ متر عرض و ۸۵ متر طول بدون ایجاد ستون و با استفاده از سازه‌های فضایی است همچنین در اطراف آن ۳۶ در برای ورود و خروج شهروندان پیش بینی شده تا جمعیت زیاد سالن در کمترین زمان ممکن از داخل سالن به سمت رواق‌ها و گلستان شهدا و بالعکس از آن طرف به داخل سالن هدایت شوند.

رحیمی با بیان اینکه سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم صوت پروژه سالن اجتماعات فردوس از بهترین و به‌روزترین سیستم‌های موجود کشور است، افزود: در اجرای پروژه از بهترین طراحان و ناظران استفاده شده تا فرآیند نظارت و اجرا به خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سیستم سقف سالن اجتماعات گلستان شهدا از نوع ساندویچ پانل و در نوع خود بسیار کم‌نظیر است، اظهار کرد: سازمان طراحی شهرداری اصفهان تلفیقی از نماهای مدرن، سنتی و مذهبی را برای اجرای پروژه سالن اجتماعات فردوس ارائه کرد که خوشبختانه با موفقیت به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به فازهای تکمیلی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا، گفت: این فازها شامل مواردی چون سیستم صوت و کناف است که اجرای آن بر عهده بنیاد شهید بوده و با تأمین اعتبار لازم اجرایی خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: نخستین اولویت در اجرای پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا توجه به کیفی‌سازی بوده است، زیرا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و احداث یک سالن اجتماعات در خور شأن مردم این شهر شهیدپرور مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: به زودی فاز نخست پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا شامل سالن اصلی و پارکینگ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و فاز دوم نیز تکمیل شده و آماده افتتاح است.

کد خبر 478069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.