پیکه: هنوز هم رقابت در لالیگا وجود دارد

مدافع بارسلونا با اشاره به عملکرد مثبت این تیم در برابر سویا نسبت به بازی‌های آینده آبی و اناری‌ها ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پیروزی کاتالان‌ها برابر سویا باعث شد تا بتوانند در کورس قهرمانی باقی بمانند و هنوز امید زیادی برای آبی و اناری‌ها از دست نرفته است همین مسئله بهانه‌ای شد تا جرارد پی که، مدافع بارسلونا نیز این مسئله را یادآوری کند.

اگرچه بارسلونا در بهترین شرایط خود قرار ندارد اما هنوز هم شانس قهرمانی برای این تیم وجود دارد. با کسب پیروزی ۲_صفر برابر تیم سویا حالا کاتالان‌ها امیدوار هستند تا شاید بتوانند اختلاف موجود با دو تیم دیگر حاضر در کورس قهرمانی یعنی رئال و اتلتیکو را کاهش دهند و شاید در ادامه فصل به جایگاه صدر نیز برسند.

البته نباید از یاد برد که فاصله امن پنج امتیاز اتلتیکو مادرید در صدر جدول هنوز هم می‌تواند حفظ شود و شاگردان سیمئونه فرصت دارند تا در بازی برابر ویارئال به رقیبان خود عرض اندام کنند و نشان دهند که شایستگی حضور در رتبه اول را دارند.

جرارد پی که در صحبت‌های خود پس از کسب پیروزی امیدوار کننده برابر سویا گفت: بدون شک هنوز هم رقابت در لالیگا برای کسب قهرمانی وجود دارد. ما شرایط سخت‌تر از این را هم طی کرده‌ایم و می‌توانیم با امید بیشتر به مصاف پاریس سن ژرمن برویم. در مجموع باید بگویم که هیچ چیز برای ما تمام شده نیست.

مدافع بارسلونا افزود: تیم سویا در خانه خود بازی کرد اما حتی موفق نشد یک موقعیت خطرناک ایجاد کند و شوت در چهارچوبی هم نداشت. این نشان می‌دهد که ما بسیار خوب کار کرده‌ایم و باید نسبت به اتفاقات آینده امیدوار بمانیم. همه چیز در ذهن ما وجود دارد. اگر از خودمان مطمئن باشیم و نتیجه ایده آل را برابر پاریسی‌ها به دست آوریم من مطمئن هستم که کل فصل برای ما تغییر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در لالیگا هنوز شانس قهرمانی برای ما وجود دارد و در فینال رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا دل ری حضور داریم. این نشان می‌دهد که می‌توانیم امیدوار باشیم و با حضور مؤثر در ترکیب تیم شرایط مثبتی می‌تواند ایجاد شود.

کد خبر 478037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.