قطعا در لیگ خواهیم ماند/ با تیم امیدمان مقابل گیتی پسند بازی کردیم

مربی اهورا گفت:باخت برابر گیتی پسند جای هیچ توجیهی نیز ندارد و شرمنده هواداران‌مان شدیم. با این حال تمام تلاشمان را هفته آینده خواهیم کرد تا در لیگ بمانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد موسوی پس از شکست شاگردانش برابر گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قطعاً مسابقه‌ای که با نتیجه ده بر یک تمام شود، بازی خوبی برایمان نبوده است ولی امروز شش بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و تیم امیدمان تقریباً به میدان آمده بود.

وی افزود: این باخت جای هیچ توجیهی نیز ندارد و شرمنده هواداران‌مان شدیم. با این حال تمام تلاشمان را هفته آینده خواهیم کرد تا در لیگ بمانیم.

مربی اهورا بهبهان در خصوص هفته پایانی لیگ فوتسال برای این تیم، خاطرنشان کرد: تیم‌های صعود کننده قطعاً مشخص هستند. همچنین تیم‌هایی که برای سقوط به پلی آف می‌روند نیز هفته آینده مشخص می‌شود که امیدوارم جز این تیم‌ها نباشیم و قطعاً هم نیستیم. بازی هفته آینده‌مان در خانه و شهر خودمان است و به امید خدا برای برد به میدان خواهیم رفت.

وی با دادن وعده ماندن در لیگ به هواداران اهورا، اضافه کرد: این قول را به هواداران‌مان می‌دهیم که همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و قطعاً در لیگ خواهیم ماند.

کد خبر 477948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.