فروشندگان و تولیدکنندگان مبل در ضرر هستند

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تولید کنندگان مبل اصفهان گفت: در حالی که اسفند ماه بهار فروش مبلمان است اما فروش مبل در اصفهان کاهش زیادی داشته است.

حجت‌الله پورحقانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به این که وضعیت بازار مبل خوب نیست بد هم نیست، اظهار کرد: تعداد افرادی که برای خرید به بازار مبل مراجعه می‌کنند نسبت به سال‌های گذشته کاهش زیادی داشته است.

وی افزود: تورم موجود در کشور نصیب بازار مبل نیز شده است و قدرت خرید مردم نیز کاهش یافته است بنابراین مصرف کننده و فروشنده هر دو در ضرر هستند و نمی‌توانند به خواسته مطلوب خود برسند.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان مبل اصفهان گفت: قیمت مصالح ساخت مبل ۴۵۰ درصد افزایش یافته، اما قیمت مبل بین ۷۰ تا ۷۵ درصد افزایش یافته است در برخی موارد نیز افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی در عرضه مبل داشته‌ایم.

پورحقانی در رابطه با نرخ اجاره نمایشگاه‌های فروش مبلمان افزود: برخی مغازه داران اعلام کرده‌اند سال آینده اجاره نمایشگاه‌ها را ۵۰ درصد افزایش دهند البته این موضوع هنوز قطعی نشده است.

وی با اظهار گلایه از وضعیت فعالان صنف مبلمان ادامه داد: فروش مبل در این روزها با ۱۰۰ درصد ضرر همراه است فروشندگان مالشان را از سر راه نیاورده‌اند که هیچ فروشی نداشته باشند.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان مبل اصفهان گفت: در بازدیدی که از منطقه ۱۱ داشتم دیدم که اکثر فروشندگان ایستاده‌اند و مشتری ندارند و این در حالی است که اسفند ماه بهار فروش مبل است.

پورحقانی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه مبل هزینه‌های زیادی دارد که این روزها نیز سر به فلک کشیده است، امیدواریم مسئولان در زمینه کنترل هزینه‌ها و قیمت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 477894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.