لزوم افزایش تعامل شهرداری تبریز و نهاد کتابخانه‌های عمومی

اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز بر تعامل بیشتر شهرداری و نهاد ‌کتابخانه‌های آذربایجان شرقی در خصوص مدیریت کتابخانه‌های شهرداری تبریز تاکید کردند.

به گزارش ایمنا، سعید نیکو خصلت عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم حرکت به سمت مدیریت محله محور اظهار کرد: در محدوده آخماقیه و اندیشه اقدام به ایجاد محیطی شده که مراکز درمانی ورزشی و توانمند سازی در این منطقه ایجاد خواهد شد و از دولت نیز برای این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه اخذ شده است که در راستای توانمندسازی محلات است.

وی افزود: اگر به سمت مدیریت محله محور حرکت کنیم و هیئت امنا محلات ایجاد شود بسیاری از مشکلات امروزی حل خواهد شد و لازم است کارگروهی توانمند در این زمینه ایجاد شود.

غلامحسین مسعودی ریحان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سخنرانی‌ها به نحوی صحبت کنیم که انگار نه کشور دولت دارد و نه منابع تصریح کرد: این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا است اما امروز به نحوی صحبت می‌شود که انگار ایران یکی از کشورهای فقیر دنیا است.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی به صراحت به نیازها و آسایش مردم اشاره شده است گفت: امروز به نحوی عزت نفس مردم و شأن برخی‌ها را پایین آورده‌اند که به خاطر یک تبلت برای فرزند خود به شورا مراجعه و اظهار ناتوانی می‌کنند که واقعاً باید خجالت بکشیم.

در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تعامل بیشتر شهرداری با اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان، نحوه کمک شهرداری به اختصاص تبلت به دانش آموزان نیازمند، مشکلات پرداخت حق‌الزحمه استاد احد حسینی برای ساخت یک مجسمه برای شهرداری، و موضوعات دیگر فرهنگی و اجتماعی بحث و گفتگو کردند.

کد خبر 477845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.