۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
گوشی گلکسی A32 4G رونمایی شد

مدل LTE گوشی گلکسی A32 سامسونگ با پردانزده هلیو G80 و دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اوایل سال جاری میلادی گوشی گلکسی A32 5G خود را رونمایی کرد و در حال حاضر نیز مدل LTE آن را به صورت رسمی معرفی کرده است. تفاوت‌های بین دو مدل 4G و 5G گوشی گلکسی A32، فقط به نحوه پشتیبانی از شبکه مربوط نمی‌شود و این دو گوشی تفاوت‌های آشکار دیگری نیز با هم دارند. برای نمونه گوشی گلکسی A32 4G به پردازنده هلیو G80 مجهز شده است که جایگزین پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ است. علاوه بر این گوشی 4G صفحه نمایش جدیدتری دارد و دوربین اصلی آن نیز ارتقا یافته است. در پنل جلویی این گوشی نیز از دوربین سلفی بهتری استفاده شده است.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی گلکسی A32 4G از نوع AMOLED و با وضوح تصویر Full HD+ است. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی بوده و از سیستم فوکوس خودکار بهره‌مند شده است. حسگر اثرانگشت گوشی ذکر شده نیز در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است. گوشی گلکسی A32 4G دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل است، در حالی که در مدل 5G آن از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. سه دوربین دیگر آن نیز همانند مدل 5G شامل یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A32 با استفاده از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌توان آن را با استفاده از فناوری شارژ ۱۵ واتی و از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. این گوشی به صورت پیش فرض با رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. محصول جدید دارای چهار گیکابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. گلکسی A32 4G در رنگ‌های بنفش، مشکی و آبی با قیمت پایه ۲۶۸ دلار وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 477718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.