حرکت در ریل آرمان‌ها و معنویت جامعه را مصون نگه می‌دارد

امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: افرادی شعار آبادانی کشور سر می‌دهند بدانند که هیچ کشوری به مانند جمهوری اسلامی نیست، گرچه در کشورهای غربی پیشرفت است اما پیشرفت آن‌ها سقوط انسانیت و اخلاق و معنویت به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حرکت در مسیر معنویت جامعه را خلاق می‌کند لذا مسئولین در مسیر معنویت بیشتر از دیگران باید قدم بردارند تا با اقدامات جهادی خود جامعه را پویا و امیدوار کننده برای مردم نگه دارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری هدفش تزریق سیره و روش زمان امیرالمومنین (ع) در جامعه است و همواره باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم همانگونه که تجربه خیانت آمریکا را داشتند و در مذاکرات هشدار دادند و سرانجام وعده‌های پوچ آمریکا به سرانجام نرسید و هیچ تحریمی را لغو نکرد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر اینکه نخبگان جامعه ولی امر مسلمین را تبعیت و همراهی کنند، گفت: باید مسیر درست را شناخت و سپس قدم برداریم تا دچار لغزش‌ها نشویم اما افرادی که بخواهند در مسیر ولایت فقیه حرکت نکنند مردم آن‌ها را سر جای خود می‌نشانند.

اسکندری با بیان اینکه کسانی که به نظام اسلامی ضربه می‌زنند دانای خائن و نادان ساده لوح هستند، گفت: افرادی شعار آبادانی کشور سر می‌دهند بدانند که هیچ کشوری به مانند جمهوری اسلامی نیست، گرچه در کشورهای غربی پیشرفت است اما پیشرفت آن‌ها سقوط انسانیت و اخلاق و معنویت به همراه دارد.

وی افزود: حرکت در ریل آرمان‌ها و معنویت جامعه را مصون نگه می‌دارد زیرا جامعه به مانند خانواده است، متلاشی شدن بنیان خانواده را در کشورهای غربی شاهد هستیم.

امام‌جمعه بویین میاندشت خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم‌ها به دنبال فاصله بین مردم و نظام است و برخی در پازل دشمن بازی می‌کنند، گرچه عزت کشور به داشتن اسلحه نیست اما حرکت نکردن در مسیر جهاد علمی و اقتصادی و غیره ترک جهاد است که نتیجه آن نابودی جامعه است.

اسکندری با اشاره به روز احسان و نیکوکاری گفت: به سفارش دین اسلام بخشش یکی از امتیازات شیعیان است و اگر می‌توانید کمیته امداد را در کمک به نیازمندان جامعه یاری کنید.

کد خبر 477640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.