تعداد تیم‌ها را کمتر می‌کردند بازی‌ها با کیفیت می‌شد

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: می‌توانستند تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ را کم کنند تا کیفیت بازی‌ها بالا برود، تیم‌هایی هستند که از لحاظ مالی و بازیکنی ضعف دارند. و کیفیت مسابقات را پایین آورده اند اگر تعداد تیم‌ها کمتر می‌شد و یک گروه داشتیم سطح مسابقات بالا می‌رفت.

عاطفه رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیروزی مقابل هیئت فوتبال اصفهان اظهار کرد: هیئت فوتبال اصفهان یک تیم جوان است، اما باید از آنها امتیاز می‌گرفتیم و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساندیم تا اگر بازی‌های بعد به تفاضل گل رسید حرفی برای گفتن داشته باشیم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند که به آنها خسته نباشید می‌گویم، امیدوارم روند پیروزی را تا آخر فصل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هر تیمی در لیگ هدف بلند مدت دارد تا قهرمان شود، تصریح کرد: هدف ما حفظ قهرمانی فصل پیش و رشد بازیکنانمان است، اول فصل دو باخت داشتیم که امیدوارم در نیم فصل دوم اتفافی رخ ندهد و جز چهار تیم صعود کننده به دور بعدی رقابت‌ها باشیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص برگزاری لیگ به صورت دو گروه، خاطر نشان کرد: می‌توانستند تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ را کم کنند تا کیفیت بازی‌ها بالا برود، تیم‌هایی هستند که از لحاظ مالی و بازیکنی ضعف دارند. و کیفیت مسابقات را پایین آورده اند اگر تعداد تیم‌ها کمتر می‌شد و یک گروه داشتیم سطح مسابقات بالا می‌رفت.

رضایی اضافه کرد: تیم‌ها خوب هستند، در گروه ما تیم‌های اول تا چهارم سطح بالا و شانس صعود دارند.

کد خبر 477631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.