برگزاری وبینار آموزشی سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری

نخستین وبینار آموزشی سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری مختص مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل توسط کمیته آموزش اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد.

به گزارش ایمنا، «مرتضی ضامنی»، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در این باره گفت: اولین وبینار آموزشی مختص مدیران عامل و کارشناسان سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل با حضور مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و مدیر عامل اسبق تاکسیرانی شهر تهران و مدرس دانشگاه با عنوان سیستم‌های هوشمند حمل و نقل شهری با مروری بر دستورالعمل فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر برگزار شد.

وی در رابطه با این وبینار آموزشی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و به منظور برگزار نشدن گردهمایی‌های حضوری، بر آن شدیم که برای نخستین بار در حوزه اتحادیه‌های سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور نخستین دوره آموزش مجازی مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل را با مجوز مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری و دهیارهای کشور برگزار کنیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: هیچگاه نباید از فرایند آموزشی غافل شویم و به همین منظور طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته آموزش، فرآیند برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه مدیران و سایر کارشناسان این حوزه را طی یکسال آتی در دستور کار قراردادیم تا در اجرایی نمودن اهداف هدف گذاری شده اقدامات لازم و گام‌های مؤثر برداشته شود.

ضامنی گفت: به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۱ اسفند دومین وبینار آموزشی حوزه تاکسیرانی و حمل و نقل ویژه مدیران روابط عمومی‌ها با عنوان رویکردهای نوین در روابط عمومی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 477333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.