بایرن پرونده لاتزیو را در ایتالیا بست

دور دوم مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با دو بازی پیگیری شد که چلسی در اسپانیا پیروز شد، بایرن در ایتالیا جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دور از مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته _ سه شنبه ۵ اسفند _ با دو بازی پیگیری شد. آتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود واندا متروپلیتانو میزبان تیم چلسی بود و لاتزیو در المپیکو از بایرن مونیخ پذیرایی کرد.

در رم بایرن مونیخ آتش بازی به راه انداخت. قهرمان قدرتمند اروپا، دقیقه ۹ روی اشتباه خط دفاعی تیم لاتزیو گل اول را توسط لواندوفسکی وارد دروازه پپ رینای کهنه کار کرد. در ادامه و دقیقه ۲۴ نوبت به یک بازیکن ۱۷ ساله رسید (موسیالا) که زخم را عمیق‌تر کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا تیم میزبان در شوک عجیبی فرو برود.

این پایان کار نبود لروی سانه دقیقه ۴۲ یک گل دیگر برای باواریایی‌ها به ثمر رساند تا عملاً با این نتیجه شانس تیم ایتالیایی مقابل بایرن مونیخ آماده به صفر برسد هرچند هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

در آن سمت بین آتلتیکو و چلسی اما یک بازی فیزیکی و درگیرانه و البته محتاطانه سبب شد در نیمه نخست، اتفاقات خیلی مهمی روی دروازه‌ها رخ ندهد تا نیمه اول آن مسابقه حساس هم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازی ندادن به ستاره‌ها در نیمه اول و نشاندن آنها روی نیمکت، توسط توخل، بسیار عجیب به نظر می‌رسید. هاورتز، پولیسیچ، زیخ، بن‌چیلول، بخشی از این بازیکنان بودند. در نیمه اول قیمت نیمکت چلسی با حضور این ستاره‌ها ۴۲۵ میلیون پوند تخمین زده شد.

اما دقیقه ۶۷ بود که در شلوغی محوطه جریمه آتلتی، الیویه‌ژیرو با یک قیچی برگردان تماشایی در بین مدافعان این تیم، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار یک بر صفر به سود لندنی‌ها شود.

در ادامه پسران سیمئونه هر چه توپ زدند به در بسته خوردند و بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا چلسی با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

نیمه دوم لاتزیو و بایرن هم آغاز شد، شاگردان فلیک فشار را بیشتر کردند تا به گل بعدی برسند که همین اتفاق هم افتاد و فرانسیکو آچربی که قبلاً سابقه شکست دادن سرطان را داشته، به اشتباه گل به خودی زد و شکست تیمش سنگین‌تر شد.

هرچند دو دقیقه بعد در دقیقه ۴۹ "کره‌آ" یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما با توجه به این برتری پرگل و اینکه بازی برگشت در آلیانز مونیخ است، شانس تیم ایتالیایی برای صعود به نظر کم است.

کد خبر 477250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.