سومین تست کرونای انگلیسی در اصفهان مثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جواب تست کرونای انگلیسی سومین نفر نیز در استان اصفهان مثبت شده و تا کنون ۳ نفر مبتلا به این ویروس در استان وجود دارد و تماس‌های این افراد ردیابی شده و بیش از ۱۰۰ نفری که در معرض تماس نزدیک با این افراد بودند، مورد انجام تست قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز در گفت‌وگو با واحد خبر شبکه اصفهان، اظهار کرد: جواب تست سومین نفر نیز در استان اصفهان مثبت شده و تاکنون ۳ نفر مبتلا به کرونا ویروس با جهش انگلیسی در استان وجود دارد و تماس‌های این افراد ردیابی شده و امروز بیش از ۱۰۰ نفری که در معرض تماس نزدیک با این افراد بودند مورد انجام تست قرار گرفتند و نتایج تست آن‌ها تا فردا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: مدتی طول می‌کشد تا جواب تست موارد مشکوک که به تهران ارسال شده است، به دست ما برسد و با توجه به شواهد بعید است جواب آزمایشات منفی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: زنگ خطر بسیار مهمی در استان به صدا درآمده و باید دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا به جدیت رعایت شود و از تردد و تجمع بیجا به ویژه در مراکز سربسته که تهویه هوای مناسبی نیز ندارند خودداری شود، زدن ماسک نیز باید با جدیت رعایت شود.

کد خبر 477247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.