تصویب برنامه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از تصویب برنامه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط هیات امنای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده در آخرین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در آخرین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۹۹، گزارش فعالیت‌های یک ساله اخیر و همچنین گزارش حسابرسی سال گذشته دانشگاه ارائه شد.

وی گفت: در این نشست برنامه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز ارائه شد و مورد توجه و تایید اعضای هیئت امنا قرار گرفت. امیدوار هستم بتوانیم برنامه‌های عملیاتی متناظر با این برنامه جامع را طی سال‌های پیش رو با هدف ارتقای سطح سلامت کشور و همچنین منطقه اجرا کنیم.

کوهپایه زاده با بیان اینکه علاوه بر این مصوباتی در دو قالب اختصاصی و مشترک با وزارت بهداشت در نشست هیات امنا به تصویب رسید، افزود: اعضای هیات امنا با اهتمام و ریزبینی خاصی همه موارد را مورد توجه قرار دادند و امیدوار هستیم این مصوبات بتوانند در ادامه راه برای حل مشکلات و اقدام‌های موثرتر در حوزه سلامت و آموزش منشاء اثر باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فعالیت چندین شرکت دانش بنیان نیز مورد تأیید هیأت امنا قرار گرفت و همچنین تکلیف شد با کمک موسساتی که در مجموعه دانشگاه در حال فعالیت هستند از جمله سفره سلامت که کترینگ مرکزی دانشگاه را مدیریت می‌کند، با افزایش بهره‌وری و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی برای بهبود وضعیت معیشتی و ارائه خدمات رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

وی افزود: همچنین برای دانشجویان که معضلاتی را در ماه‌های اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا برای پرداخت شهریه داشتند و یا مدت زمان تحصیلی شان افزایش پیدا کرده بود، تمهیدات خوبی در هیئت امنا برای کم شدن مشکلات آنها در نظر گرفته شد.

کد خبر 477239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.