کار سخت ژرمن‌ها مقابل مربی‌کاتالان

در ادامه دور رفت مرحله‌ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در برگامو به مصاف آتالانتا می‌رود و پپ هم با سیتی مقابل گلاباخ قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور دوم مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب _ چهارشنبه ۶ اسفند _ برگزار می‌شود. آتالانتا در برگامو به مصاف رئال مادرید می‌رود و منچستر سیتی در بوداپست مهمان گلادباخ است.

هر دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. قضاوت بازی‌ها به ترتیب بر عهده "توبیاس استیلر" آلمانی و "آرتور دیاز" پرتغالی است.

نکته جالب توجه این است که از شروع سال ۲۰۲۱ تا الان آتالانتا در ۹ بازی ۳ گل یا بیشتر زده است. این در حالی است که رئال مادرید امشب برای صدمین بار در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و اولین باشگاهی است که به چنین رکوردی دست یافته است.

آتالانتا با گاسپرینی چند فصلی است که روند خوبی دارد. آن‌ها در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در رده پنجم هستند و با میلان رده دومی فقط شش امتیاز فاصله دارند در طرف مقابل رئال هم با ۲۴ بازی و ۵۲ امتیاز، پشت سر آتلتیکوی ۲۳ بازی و ۵۵ امتیازی است.

در دیدار امشب، اودریوزولا، کارواخال، راموس، میلیتائو، مارسلو، هازارد، فده‌والورده، بنزما و رودریگو مصدومان پرشمار لوس بلانکوس هستند و هانس هاته‌بور تنها غایب تیم برگامو است. در آن سمت هم منچسترسیتی پس از پیروزی برابر آرسنال در لیگ برتر، به ۱۸ پیروزی پیاپی در تمامی رقابت‌ها و ۱۱ پیروزی خارج از خانه رسید که یک رکورد است. از شروع فصل گذشته هیچ بازیکنی در لیگ انگلیس به اندازه رحیم استرلینگ در بازی‌های خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است. (۲۰ گل)

میان بازیکنان منچسترسیتی، گابریل ژسوس با ۱۰ گل پس از رحیم استرلینگ قرار دارد. گل رحیم استرلینگ به آرسنال، ۶۶۶ امین گل منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بود.‌
گلادباخ هم که فصل بعد "مارکو رز" سرمربی خودش را روی نیمکت تیم فوتبال دورتموند خواهد دید، در سه بازی اخیر خودش در بوندس لیگا موفق به کسب برد نشده و فعلاً با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

کد خبر 477199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.