بازهم انگلیس و باز هم ال‌چولو/ المپیکو میزبان قهرمان اروپا

امشب دیگو سیمئونه در انگلیس باید در یک دیدار جذاب مقابل چلسی قرار بگیرد و لاتزیو هم در پایتخت از قهرمان فعلی اروپا پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دور از مرحله رفت ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب، سه شنبه - پنجم اسفند - با دو بازی پیگیری می‌شود. به صورت همزمان آتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود واندا متروپلیتانو میزبان تیم چلسی است و لاتزیو در المپیکو از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کند.

قضاوت بازی اول حساس امشب بین اتلتیکو مادرید و چلسی، بر عهده "فلیکس بریخ" آلمانی است و مسابقه دومی بین لاتزیو و بایرن را "اورل گرین فلد" از اسرائیل سوت می‌زند. هر دو دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

تیم فوتبال چلسی که توماس توخل را چندین هفته است بالای سر خودش می‌بیند، فعلاً با ۴۵ امتیاز از ۲۵ بازی در رده پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

آتلتیکوی دیگو سیمئونه هم دو هفته است در لالیگا موفق به پیروزی نمی‌شود و با نتیجه نگرفتن سایر رقبا، با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۳ دیدار، بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است.

آخرین باری که دیگو سیمئونه به انگلیس سفر کرد، موفق شده بود تیم آماده یورگن کلوپ را در آن فیلد از دور رقابت‌های چمپیونزلیگ کنار بزند. باید دید او امشب چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

آبی پوشان لندنی فقط تیاگو سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما اسپانیایی‌ها هکتور هررا، خوزه خیمنز، ورسالیکو را بخاطر مصدومیت و از تریپیر به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این مسابقه استفاده کنند.

اما در آن مسابقه لاتزیوی سیمونه اینزاگی درحالی باید مقابل بایرن آماده هانسی فلیک قرار بگیرد که این تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و صاحب شس گانه فصل پیش است.

مونیخی‌ها در دو هفته اخیر بوندس لیگا موفق به کسب برد نشده‌اند مقابل بیله‌فلد مساوی کردند و به فرانکفورت باخته‌اند اما همچنان با ۴۷ امتیاز صدرنشین هستند با این حال نفس‌های لایپزیگ ۴۵ و ولفسبورگ ۴۲ امتیازی پشت گوش آنها است.

تیم لاتزیو هم با داشتن ملینکوویچ ساویچ و کاسیدو در خط حمله زهردار به نظر می‌رسد. آنها با ۴۳ امتیاز در رده ششم لیگ ایتالیا هستند و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه اروپایی فصل بعد دارند.

در دیدار امشب، لوئیز فلیپه، استراکوشا، و استفان رودو، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی‌های شهر رم را همراهی کنند. مولر، گنابری، داگلاس کاستا، تولیسو و پاوارد هم مصدومان سرشناس تیم آلمانی هستند.

کد خبر 477049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.