دانلود قسمت دهم سریال قورباغه + لینک تماشا

قسمت دهم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و صابر ابر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سریال قورباغه چند هفته‌ای است که به صورت هفتگی و پس از حواشی فراوان منتشر می‌شود و جانی دوباره به شبکه نمایش خانگی بخشیده است. نمایش خانگی که در این چند ساله به واسطه تولید آثار ضعیف، سریال مخاطب‌پسندی به خود ندیده بود، حالا دوباره با سریال هومن سیدی بینندگان زیادی را جذب کرده است. سریالی که با ستاره‌های سینمایی و یک کارگردان سینمایی ساخته شده و مشخصاً از دیگر سریال‌ها کیفیت بالاتری دارد.

هومن سیدی در قورباغه بُعد جدیدی از هنر خود را به رخ مخاطبان کشیده و به عنوان یک هنرمند کاربلد در بین اهالی فن جای خود را مستحکم کرده است. در کنار سیدی تیم بازیگری پرستاره نیز در رسیدن قورباغه به پربازدیدترین برنامه هفته‌های اخیر شبکه نمایش خانگی بسیار کمک کردند. قرار گرفتن بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و همچنین مهران غفوریان جذابیت این سریال را برای مخاطبان دو چندان کرده است.

هومن سیدی در ساخت آثار خود دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهد و معمولاً تدوین آثارش را نیز خود بر عهده می‌گیرد. او استاد نمایش صحنه‌های زد و خورد و درگیری است و نوع جدیدی از خشونت را در آثارش از جمله قورباغه ارائه داده است. سیدی قبلاً در فیلم‌های سینمایی‌اش این توانایی را ثابت کرده بود و بار دیگر در قورباغه توانسته این قدرت خود را ثابت کند.

با گذشت ۹ قسمت از سریال قورباغه رفته رفته سریال خط داستانی خود را پیدا کرد و همچنان جدل شخصیت‌های «نوری» و «رامین» و یارکشی آن‌ها ادامه دارد. همچنین بسیاری از مخاطبان چشم انتظار سرنوشت شخصیت «شمس آبادی» هستند و بسیاری نیز به زمان ورود شخصیت مهران غفوریان چشم دوختند.

سریال قورباغه در ۱۶ قسمت ساخته شده و امروز (دوشنبه) قسمت دهم آن نیز منتشر خواهد شد. این سریال هر دوشنبه ساعت ۲۰ در نماوا نیز قابل مشاهده است.

در خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال قورباغه آمده است: «پنیر! تیکه سفید با سوراخای ریزی که موش‌ها رو دیوونه می‌کنه! کاری می‌کنه که دیگه حواسشون به تله نباشه!»

دانلود قسمت دهم سریال قورباغه

کد خبر 476757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین شیخی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    11 1
    خیلی خوب
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 1
    یک بار پول پرداخت شد اما متاسفانه سیستم خاموش شد تکلیف چیه؟
  • ماریا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    عالی واقعا نگاه کنید من که خیلی راضی بودم من حرفی ندارم برای گفتن ممنون برای کارگردان عزیز . ممنون از فیلم غورباقه
  • DE ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    اقا همش الکیه نمیاد کلن ما که هنوز نتونسیم تماشا کنیم از هر لینکی وارد بشیم میگن پول یک بارم همه قسمت ها رو گذاشته بودن اونم زود برداشتن