بازپخش فوق‌لیسانسه‌ها در آی‌فیلم

با نزدیک‌شدن به قسمت‌های پایانی مجموعه طنز «مرد دوهزارچهره»، سریال طنز پربیننده «فوق‌لیسانسه‌ها» به‌عنوان جایگزین این سریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی، از چهارشنبه ۶ اسفند روی آنتن کانال فارسی این شبکه قرار می‌گیرد.

این مجموعه، آخرین فصل از مجموعه‌ای سه‌فصلی است که سروش صحت در شبکه سه سیما ساخته است و در سال ۱۳۹۸ پخش شد. در این سریال طنز، با سه جوان لیسانسه مواجه می‌شویم که هرکدام با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

حبیب، مسعود و مازیار در فصل سوم، تصمیم می‌گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق‌لیسانس هستند با چالش‌هایی جدید.

بازیگران این مجموعه هوتن شکیبا در نقش حبیب، امیرحسین رستمی در نقش مسعود، امیر کاظمی در نقش مازیار، بیژن بنفشه‌خواه، عزت‌الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، سام نوری، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده و… هستند.

«فوق‌لیسانسه‌ها» از چهارشنبه ۶ اسفند ماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

کد خبر 476717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    0 0
    فوق لیسانسه ها طنزه پایتختم طنزه