مردان دفاع مقدس در پیچ و خم مشکلات معیشتی باز مانده‌اند

رئیس کمیسیون پایش، پیگیری و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از گذشت سال‌های زیادی از دفاع مقدس گرد پیری بر سر و روی مردان دفاع مقدس نشسته است و آنها را در جبهه‌ای جدید یعنی تأمین نیازهای معیشتی خانواده قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین امروز (یکشنبه) در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک ولادت امیر مؤمنان (ع) اظهار کرد: آشنایی با تعالیم حضرت علی (ع) باعث شد که ایرانیان در تحولات اجتماعی و دفاع از حریم مکتب علی (ع) پیشگام باشند.

وی افزود: به خاطر داریم مردان این سرزمین با شجاعت پا به میدان گذاشتند و بزرگترین انقلاب‌ها را رقم زدند و در راه پاسداری از آن، بزرگترین حماسه‌ها را در دفاع مقدس آفریدند؛ رزمندگان ما در دوره جنگ تحمیلی چنان مردانه ایستادگی کردند که دشمنان قسم خورده کشور را به تحسین مجبور کرد و فصلی جدید در تاریخ و جوامع انسانی رقم خورد.

رئیس کمیسیون پایش، پیگیری و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پس از گذشت سال‌های زیادی از دفاع مقدس گرد پیری بر سر و روی مردان دفاع مقدس نشسته است و آنها را در جبهه‌ای جدید یعنی تأمین نیازهای معیشتی خانواده قرار داده است.

وی تاکید کرد: تلاش این مردان جهت تأمین زندگی عزتمندانه برای مردم و ساختن کشوری منطبق بر فرهنگ علوی بار تعهد آنان را سنگین کرده و به نظر می‌رسد مسئولان باید به جای تقدیر لفظی، اقدامات ویژه‌ای برای تأمین زندگی درخور این قشر باشد.

معین اضافه کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که بسیاری از افرادی که در دفاع مقدس نقش پررنگی داشته‌اند اکنون در پیچ و خم مشکلات باز مانده‌اند که علت اصلی آن ضعف در توسعه طی سال‌های اخیر، فراهم نشدن فرصت‌های شغلی و گرانی و تورم است.

وی ادامه داد: امیدوارم با واقع بینی و به دور از هیاهوی رایج و سخنان خارج از مسئولیت کشور از این موضوع عبور کنیم و در جهت پیشرفت، ترقی و تعالی خارج از شعارزدگی‌های معمول گام برداریم تا در زمینه مسیر حکومت علوی و ایجاد رفاه شاهد پیشرفت باشیم.

رئیس کمیسیون پایش، پیگیری و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با این کار می‌توانیم مردم دیگر کشورها را با آبادانی میهن اسلامی، و ایجاد رفاه و عزت برای مردم و توسعه شرعی و قانونی و تحقق حقوق شهروندی تمام شهروندان به دور از تصمیمات فردی و جو سازی‌های مخرب با این فرهنگ الهی آشنا سازیم.

کد خبر 476596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.