قالیبافان اصفهان بیمه می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: قرار است که تمامی قالیبافان بیمه شوند؛ همچنین وام ۲۰ میلیون تومانی نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

سید حسین قاضی عسگر در خصوص ظرفیت‌های بیست و سومین نمایشگاه فرش دست‌باف اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های نمایشگاه فرش دستباف این است فرش‌های تولیدی را به نمایش بگذارند تا هم استانی‌ها و ایرانی‌ها خریدهایشان را از این نمایشگاه انجام بدهند.

وی در خصوص پشتیبانی تولیدکنندگان صنعت فرش گفت: مشکلات تولیدکنندگان را شنیدیم و امیدواریم بتوانیم این مسائل و مشکلات را رفع کنیم تا به رونق صادراتشان منجر شود؛ امیدواریم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و حذف کرونا بتوانیم به توسعه صنعت فرش بعد از رکود این ایام کمک کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان در خصوص ظرفیت تولید فرش در اصفهان تصریح کرد: مشکل اساسی این است که ما باید روی طرح‌های جدید کار کنیم و بر اساس بازار کشورهای دیگر و سلیقه‌های مختلف فرش ببافیم؛ در این خصوص باید در طراحی فرش‌ها تغییراتی ایجاد شود.

قاضی عسگر در خصوص برنامه‌های حمایتی از قالیبافان گفت: قرار است که تمامی قالیبافان بیمه شوند؛ همچنین وام ۲۰ میلیون تومانی برایشان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 476579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.