بودجه ۱۴۰۰  شهرداری گوگد به تصویب شورای شهر رسید

شهردار گوگد گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری گوگد با ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۹ توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفترچه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری طی نامه‌های رسمی شهرداری در هفته گذشته با حضور مسئول امور مالی و ذی‌حساب شهرداری برای بررسی نهایی تحویل اعضای شورای اسلامی شهر شد.

وی افزود: پس از گذشت یک هفته از ارسال بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری و بررسی‌های انجام شده و اشکالات موجود در برخی از ردیف‌های بودجه و نهایتاً رفع اشکالات توسط شهرداری، بودجه هفتاد و پنج میلیارد ریالی شهرداری گوگد برای سال ۱۴۰۰ که ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است، مورد تأیید شورای اسلامی شهر قرار گرفت و به تصویب رسید.

شهردار گوگد ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۰ مانند سال‌های گذشته با ۴۰ درصد هزینه‌های جاری و ۶۰ درصد هزینه‌های عمرانی که در بخش‌های عمرانی، بهبود عبور و مرور شهری، برنامه‌های شهر توسعه و نگهداری فضای سبز، خرید مبلمان شهری، بهینه سازی ماشین آلات شهرداری، تملک اراضی واقع در طرح‌های عمرانی، توسعه تأسیسات و تسهیلات در حوزه تکمیل ساختمان آتش نشانی و احداث ساختمان برای آزاد سازی ابنیه‌های واقع در طرح خیابان حافظ، تکمیل بوستان‌های محلی و برنامه‌های فرهنگی در اولویت بودجه سال آینده است.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ با هدف کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش فعالیت‌های توسعه شهر بوده است که با تلاش و همت مجموعه شهرداری محقق خواهد شد.

کد خبر 476403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.