عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفندماه

در این بسته خبری از نصب چندین المان در سطح شهر رفسنجان تا پذیرش اقلام جدید در طرح تفکیک از مبدا قزوین و اجرای شش پروژه بزرگ عمرانی در شاهرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

پذیرش اقلام جدید در طرح تفکیک از مبدا قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، از اضافه شدن پارچه و لباس مستعمل به فهرست اقلام مورد پذیرش در طرح تفکیک از مبدا خبر داد.

طرح بهسازی معابر شهری دزفول

عملیات قیرپاشی و آسفالت خیابان جنب کانال کوی آیت الله مدرس دزفول، در راستای طرح بهسازی معابر، توسط شهرداری این شهر انجام شد.

کمتر از ۲۰ درصد دامغانی‌ها در بازیافت و تفکیک زباله همکاری می‌کنند

مسلم نصرتی، شهردار دامغان گفت: کمتر از ۲۰ درصد مردم این شهر در اجرای طرح بازیافت زباله و تفکیک از منزل با شهرداری همکاری دارند.

شهرداری سبزوار برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار در جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۰، گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا، اما با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ضرورت مهیا نمودن شهر برای استقبال از بهار و همچنین آمادگی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، همه مجموعه شهرداری سبزوار باید از هم اکنون در تدارک بهاری با طراوت و نوروزی شاد باشند.

نصب چندین المان در سطح شهر رفسنجان

نصب المان پسته در میدان امام حسین (ع)، المان ثارالله در تقاطع خیابان ثارالله و خیابان امام و المان عباس، واقع در تقاطع خیابان شهید میرزایی و شهید زمانی رفسنجان، اجرایی شده است.

آزادسازی املاک در راستای تعریض خیابان ۲۴ متری اسلامشهر

یونس غفاری، مدیر منطقه یک از آزادسازی و تملک و تخریب کلیه املاک واقع در کوچه ۲۹ خیابان کاشانی تا پایان سال، و در راستای اجرای طرح تعریض خیابان ۲۴ متری کنار گذر ریل راه آهن، در منطقه یک خبر داد.

اولویت مدیریت شهری فردیس در روزهای پایانی سال

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی شهرداری فردیس گفت: در راستای جلب رضایت عمومی و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، آسفالت و زیرسازی معابر شهر در روزهای پایانی سال ۹۹ انجام می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره خلاقیت با مواد بازیافتی در زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف شهرداری برای سال ۱۴۰۰، بحث مسائل آموزشی و فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله از مبدا و کمک به نهاد شهرداری زرند است.

اجرای طرح یکسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی و تجاری در نوشهر

علی امانی، شهردار نوشهر از اجرای طرح همسان سازی تابلوهای تبلیغاتی و تجاری در این شهر خبر داد.

اجرای ۶ پروژه بزرگ عمرانی در شاهرود

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه زمان، هزینه و کیفیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های این شش پروژه به شمار می‌رود، اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازپیرایی و احداث المان میدان الغدیر، احداث ساختمان مدیریت شهری، احداث باغ راه، احداث پل طبیعت و شاهوار از جمله عملیات‌های در حال اقدام مدیریت شهری است.

کد خبر 476348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.