آزادسازی‌ها دلیل تاخیر پروژه ورودی شهر باغشاد

شهردار باغشاد گفت: از همان ابتدا، این پروژه در دستور کار ویژه اعضای شورا و شهرداری قرار گرفت و در همین زمینه با سازمان خدمات طراحی استانداری اصفهان جهت مطالعه پروژه قراردادی بسته شد.

به گزارش ایمنا، میثم بکتاشیان اظهار کرد: اولین نکته مهم نتیجه‌گیری نکردن ۸۰ درصدی تعهداتی است که در زمان دهیاری گذشته بابت آزادسازی‌های این مسیر انجام شده که باید به جمع‌بندی نهایی می‌رسید، اما همچنان بخشی از آن باقی مانده است.

وی از آزادسازی نشدن نزدیک به ۱۰ درصد مسیر جاده ورودی شهر باغشاد به عنوان دومین مانع از تحقق نیافتن این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: از همان ابتدا این پروژه در دستور کار ویژه اعضای شورا و شهرداری قرار گرفت و در همین زمینه با سازمان خدمات طراحی استانداری اصفهان جهت مطالعه پروژه قراردادی بسته شد.

شهردار باغشاد با بیان اینکه حتی ملزومات ترافیکی این طرح هم در نظر گرفته نشده بود، تصریح کرد: سازمان خدمات طراحی با ورود به این پروژه و انجام مطالعات لازم و در نظر گرفتن مباحث ترافیکی و مداخلات ورودی و خروجی متعددی که به این مسیر متصل است باعث سرعت یافتن این پروژه شد.

وی با اشاره به موفقیت در اخذ مصوبه از شورای ترافیک فرعی شهر باغشاد و شهرستان لنجان افزود: این پروژه به کمیته فنی استانداری نیز ارسال شد و پس از سپری کردن فرایندهای مربوط، مصوبه کمیته فنی استانداری را هم کسب کرد.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه موردنظر به شهرداری ابلاغ شده است، تصریح کرد: در صدد آن هستیم که بتوانیم مابقی توافقات و جمع‌بندی‌های لازم در این خصوص را به سرانجام برسانیم.

شهردار باغشاد از بسته شدن دومین قرارداد با سازمان خدمات طراحی در این پروژه خبر داد و اضافه کرد: این قرارداد باهدف نظارت و همچنین تغییر خط بدنه‌های پروژه بوده که اگر کمیسیون‌های مربوط به خود را به اتمام برساند تا پایان امسال و یا ابتدای سال آینده وارد برگزاری مناقصه و اجرای پروژه خواهیم شد.

منبع: فارس

کد خبر 476274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.