راهکاری برای تامین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز منطقه ۹

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از انجام عملیات عمرانی فاز دوم کلکتور شرقی غربی فضای سبز خیابان آتشگاه جهت آبیاری فضای سبز خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از احداث فاز دوم خط کلکتور شرقی غربی اتصال چاه‌های آب به کلکتور به منظور تأمین آب برای آبرسانی فضای سبز گسترده در منطقه ٩ شهرداری است.

وی تصریح کرد: فاز دوم کلکتور شرقی غربی فضای سبز خیابان آتشگاه حد فاصل کوچه ٥٥ خیابان وحدت تا کنار گذر بزرگراه شهید خرازی به طول دو هزار متر است که برای اجرای آن ٥١ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه فاز دوم کلکتور شرقی غربی فضای سبز خیابان آتشگاه نهم آذرماه سال جاری بوده است، ادامه داد: حفاری این پروژه در روز ۱۶ دی ماه امسال انجام شده و اجرای آن تاکنون بیش از ٦٠ درصد پیشرفت داشته است.

وی با تاکید بر این که مخازن ذخیره آب برای فضای سبز باید ایجاد شود، تصریح کرد: برای حفظ فضای سبز منطقه ٩ در راستای تامین اکسیژن شهر برنامه کوتاه مدت و میان مدت را در نظر گرفتیم که در قالب آن احداث کلکتور فضای سبز آتشگاه آغاز شده و تا ابتدای سال آینده پایان می‌یابد.

کد خبر 476260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.