تیم جوان و آینده داری داریم/مس برای تساوی آمده بود

سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: در سال‌های گذشته تقابل تجربه و ملی پوش در این تیم بود ولی امسال نامی نو کاملاً متفاوت در مسابقات حاضر شده و میانگین سنی بازیکنان ۲۳ سال است. تیم جوان و بومی داریم که در آینده بیشتر می‌توانیم خودمان را نشان دهیم و با تلاش بچه‌ها به مرور زمان بهتر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهناز آشتیانی پس از پیروزی نامی نو مقابل مس، اظهار کرد: بازی خوب و فنی برگزار شد که به هر دو تیم تبریک می گویم، از بازیکنانم راضی هستم. این هفته تاکتیک خود را عوض کردیم و تمرینات بر اساس عملکردی که کرمان در هفته‌های گذشته داشت بود، بازی یک گل داشت زیرا مس برای تساوی آمده بود که بازیکنان ما با تاکتیک خود از زیر فشار خارج شدند و به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: دونیمه متفاوت داشتیم زیرا بین دونیمه مس را آنالیز کردیم و نقاط ضعف این تیم را پیدا کردیم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو با بیان اینکه نامی نو به لیگ اعتبار داده است، تصریح کرد: این باشگاه دو فصل خوب را داشت و در سال‌های گذشته تقابل تجربه و ملی پوش در این تیم بود ولی امسال نامی نو کاملاً متفاوت در مسابقات حاضر شده و میانگین سنی بازیکنان ۲۳ سال است. تیم جوان و بومی داریم که در آینده بیشتر می‌توانیم خودمان را نشان دهیم و با تلاش بچه‌ها به مرور زمان بهتر می‌شویم.

کد خبر 476092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.