بارش برف در محور "دامنه–الیگودرز" /بارش باران در اکثر محورهای ارتباطی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش برف در محور "دامنه-الیگودرز" خبر داد و گفت: در اکثر محورهای ارتباطی استان اصفهان باران در حال بارش است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: از بامداد امروز برف در محور "دامنه-الیگودرز" با شدت در حال بارش است و تردد در این محور به کندی صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین شاهد بارش باران در کلیه محورهای غربی استان اصفهان و محور "سمیرم" و لغزندگی شدید جاده‌ها هستیم.

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به مه گرفتگی و کاهش شدید دید افقی در همه محورهای مواصلاتی این استان، اظهار کرد: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی حتماً خودروی خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: رانندگان عزیز با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیرمجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگی در هوای برفی و بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در این شرایط رعایت نشود، می‌تواند باعث وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی شود.

کد خبر 475989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yaseinkehain. IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    تورا خدا کمک کنید اگر کسی در توانش هست انسانیت به خرج بده که خودش واقعا نیاز نداشته باشه من یه بچه ۶ ساله دارم مادرش ازم جدا شد تمام زندگیم مهریه دادمه الان هیچی ندارم بخاطر اون طفله بچه بهم کمک کنید هرچقدر در توانتون باش مرسی به این شماره کارت بریزید۶۰۳۷۹۹۱۷۸۸۵۳۶۰۷۰ کسی مجبور نیست بفرس در راه خدا به من کمک کنید فرض کن به برادر خودت دادی