بارش برف فریدونشهر را سفیدپوش کرد/سرعت وزش باد در نطنز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران و طوفان لحظه‌ای در همه مناطق این استان خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از تداوم بارش‌ها در سطح استان اصفهان تا شامگاه امروز پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: بارش برف و باران و رعد و برق در مناطق غرب و جنوب استان ادامه دارد و هم اکنون در این نواحی بارندگی است.

وی به میزان بارندگی‌ها تا ساعت ۹ صبح امروز اشاره کرد و افزود: بیشترین بارش به ترتیب از فریدونشهر با میانگین ۲۴ میلی‌متر (۲۵ سانتی‌متر برف)، خوانسار ۱۰ میلی‌متر، بوئین و میاندشت ۸.۴ میلی‌متر، سمیرم هفت میلی‌متر، داران ۶ میلی‌متر و چادگان ۳.۵ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره وزش باد شدید در بسیاری از مناطق استان در شب گذشته، گفت: سرعت وزش باد در اصفهان ۶۰ کیلومتر بر ساعت و در شهرستان نطنز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده است؛ ضمن اینکه وزش باد در مناطق غربی استان نیز شدید بود.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در نواحی شرق و شمال شرق استان همچنان وجود دارد که با خیزش گرد و خاک همراه است.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد در سطح استان از عصر امروز تا صبح فردا جمعه، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در این مدت بین ۱۸ و ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 475947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.