شکسته شدن ۲ پایه برق فشار قوی در اثر زلزله/قطعی برق در روستای خفر سمیرم
عکس آرشیوی است

مدیر برق شهرستان سمیرم گفت: ارزیابی خسارات وارده ادامه دارد اما در حال حاضر دو پایه برق فشار قوی در تاسیسات برق این شهرستان بر اثر زلزله شکسته شده که بر اثر آن برق روستای خفر از توابع بخش پادنا قطع است.

اکبر ترابی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل بارندگی در روستاهای منطقه سمیرم ارزیابی خسارات زلزله هنوز در حال انجام است که در حال حاضر تنها دو پایه برق فشار قوی به دلیل زلزله شکسته شده و به تبع آن برق روستای خفر از توابع سمیرم قطع است.

وی افزود: شب گذشته روستای سرباز از توابع بخش پادنا سمیرم که هم مرز با سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد است قطعی برق داشتیم که برطرف شد، در روستاهای خفر در حال حاضر قطعی برق اعلام شده است که پیگیر کمک رسانی و رفع آن هستیم تا با بازگشایی مسیر در این روستا مستقر شویم اگرچه همچنان ارزیابی‌ها در حال انجام است.

مدیر برق شهرستان سمیرم ادامه داد: هم اکنون رسیدگی به آسیب و خرابی خانه‌ها در روستاهای بخش پادنا در اولویت است، در پست برق‌ها مشکل خاصی نبوده و خسارات در حد سوختگی فیوز برق بود که از روستای سرباز گزارش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتر شب گذشته مرز دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان رخ داد. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کُمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.

کد خبر 475913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.