کشف ۵ هزار ترقه دست‌ساز در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری عامل فروش مواد محترقه غیرمجاز و کشف پنج هزار ترقه دست‌ساز از مخفیگاه وی، در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه همه ساله در آستانه چهارشنبه آخر سال عده‌ای فرصت طلب اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر کرده و با این کار باعث بروز صدماتی برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان می‌شوند به همین منظور فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر طرح مقابله با تهیه کنندگان و فروشندگان این نوع مواد را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر مطلع شدند فردی در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به فروش مواد محترقه می‌کند که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آنجا پنج هزار عدد ترقه دست‌ساز در مجموع به وزن ۲۰ کیلوگرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان این که تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، گفت: در این رابطه فرد مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 475750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.