ویلای شهردار کلاله باید تخریب شود

عضو شورای اسلامی شهر کلاله با اشاره به ساخت و ساز غیرقانونی و استفاده شخصی از اموال دولتی توسط شهردار کلاله، گفت: ویلای غیرقانونی وی باید تخریب شود.

به گزارش ایمنا، الله‌نظر مرتضویان با بیان اینکه تخلف شهردار کلاله در ساخت و ساز ویلای غیرقانونی کاملاً محرز است، اظهار کرد: امروز به دلیل تعلل در برخورد قانونی با شهردار مردم از به نتیجه رسیدن خواسته‌های خود به عنوان یک مطالبه عمومی دلسرد شده‌اند.

مرتضویان در پاسخ به سوالی مبنی بر تشریح تخلف شهردار کلاله، گفت: ایشان در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر و در منطقه‌ای کوهستانی و خوش‌نشین بدون مجوز لازم اقدام به ویلاسازی غیرقانونی کرده و در ساخت آن به گواه برخی کارگران شهرداری از مصالح ساختمانی دپوی شهرداری و تجهیزاتی از جمله خودرو و موتور برق شهرداری استفاده شخصی کرده است.

وی از کشف و ضبط بسیاری از لوازم شهرداری در ویلای شخصی غیرقانونی شهردار کلاله توسط پلیس خبر داد و تاکید کرد: خدا را شاکریم که با هوشمندی پلیس و اقدامات تخصصی تمامی حقیقت در بازجویی‌های صورت گرفته از کارکنان حامل مصالح ساختمانی و رانندگان وسایل نقلیه شهرداری مشخص شده است.

عضو شورای شهر کلاله با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با متخلفان باید بین همه آحاد جامعه یکسان باشد، تصریح کرد: وقتی یک بی خانمان، یک کارگر و یک خانواده مستضعف بخاطر چند متر اضافه بنا با برخورد قانونی و بعضاً با تخریب ساختمان رو به رو می‌شود چرا شهردار کلاله باید مصون از برخورد جدی قانونی باشد.

مرتضویان با بیان اینکه درخواست ما از دستگاه محترم قضائی تخریب ویلای غیرقانونی و بستن دهانه چاه عمیق غیرقانونی حفر شده در این ویلا هستیم، اضافه کرد: وقتی مردم برای آبیاری بهترین زمین‌های منطقه حتی در هر چند صد هکتار از نعمت چاه عمیق محروم هستند چرا ایشان باید در ویلای غیرقانونی خود چاه عمیق حفر کند؟

منبع: فارس

کد خبر 475726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.