بررسی بودجه ۱۴۰۰ تهران با رویکرد کاهش هزینه‌ها

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران همچنان گران اداره می‌شود و مردم در شرایط تحریم و فشار اقتصادی که کرونا وارد می‌کند این امر را نمی‌پذیرند؛ بدین سبب بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح اولویت‌های شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بودجه سال آتی اظهار کرد: شورای شهر تهران اولویت ابتدایی خود را برای بررسی بودجه سال آینده تکمیل پروژه‌های ناتمام اعم از پروژه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته است.

وی افزود: پروژه‌های توسعه محلی که تمام آنها توان ایجاد تحول در سطح محلات را دارند به عنوان دومین اولویت شورای شهر در تصویب بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم برقراری انضباط مالی در شهرداری تهران تصریح کرد: در سال‌های گذشته مواردی از بودجه در تبصره‌ها پنهان می‌شد اما در بودجه سال جاری ردیف‌های مالی شامل درآمد و هزینه رقم دار شده لذا ۱۱ هزار میلیارد تومان به این صورت به بودجه سال آتی افزوده شده است.

وی با اشاره به لزوم مدیریت هزینه اداره شهر گفت: شهر تهران همچنان گران اداره می‌شود و مردم در شرایط تحریم و فشار اقتصادی که کرونا وارد می‌کند این امر را نمی‌پذیرند؛ بدین سبب بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

کد خبر 475709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.