شهرداری سمنان جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: شهرداری سمنان در یازدهمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران، برای دومین سال متوالی برنده تقدیرنامه سه ستاره شد.

علیرضا شربت‌دار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی توسط کمیته داوران با توجه به شاخص‌های بررسی شده برای دومین سال متوالی، مدیریت مالی شهرداری سمنان حائز امتیاز لازم جهت کسب تقدیرنامه سه ستاره شد.

وی افزود: ایجاد فضای رقابتی مناسب و شفافیت مالی، شناخت نقاط ضعف و برطرف کردن آن، خود ارزیابی و نظم بخشی مؤثر و مطلوب به روند مالی و اقتصادی شهرداری از اهداف مدیریت مالی در سال مالی جاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۹ با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود درآمدها با همکاری پرسنل شهرداری، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی در ایام الله دهه فجر در سطح شهر سمنان بودیم.

به گزارش ایمنا، جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه طرح‌ریزی شده است. سطح تندیس نیز برای تفکیک دقیق‌تر سطح سازمان‌های برنده تندیس به سه سطح تندیس بلورین، تندیس سیمین و تندیس زرین و همچنین سطح تقدیرنامه به سه سطح سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره تقسیم شده است.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط اساتید و متخصصان خبره در مدل‌های مطرح دنیا طراحی مدل شده است، به گونه‌ای که در این مدل حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری ارزیابی می‌شود همچنین جهت ارزیابی هر چه دقیق‌تر و تخصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت (تولیدی، بازرگانی، خدماتی، بانک و …) معیارهای تخصصی در نظر گرفته شده که این معیارها و شاخص‌ها برای سطوح مختلف جایزه (تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه) متفاوت هستند و با توجه به اهمیت و ارزش هر معیار در عملکرد سازمان، امتیاز خاصی برای آن مد نظر است. شرکت‌های متعددی در این ارزیابی شرکت داده شدند که شهرداری سمنان پس از بررسی‌های لازم حائز دریافت تقدیرنامه سه ستاره شد.

کد خبر 475654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.