کامبیز گمرکی با هتریک فرش را از زیر پای فرش آرا کشید

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال تیم های بازار کوثر اصفهان و فرش آرا مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کوثر با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز بازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن) از ساعت ۱۵ میزبان تیم فرش آرا مشهد بود که این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ به سود کوثر به اتمام رسید.

ورزشگاه: پیروزی اصفهان

داوران: احسان سبزواری، منصور قربانی، علی حفیظی و علی احمدی

بازیکنان تیم بازار کوثر: محمد نوید بخش، امید سیف اصفهانی، مسعود گیاهچی، کامبیز گمرکی، ابراهیم حسینی، رشید قلی پور، محمدرضا رحمان نیا، سید محسن ساداتی تبار، احسان جزینی، حمیدرضا یوسفی، احمدرضا نظری و احسان فیروزپور.

سرمربی: سعید رستمی

بازیکنان تیم فرش آرا: محمد علی نیکنام، حامد عبدالهی، سعید سروری، مجید خزایی، هاشم فرج زاده، معین افشار، علی رحیمی، بهمن جعفری، اکبر کاظمی، محسن محمدزاده، امیرحسین داوری و امین مجیدی پور.

سرمربی: مجید مرتضایی

اخطار:

اخراج: مجید خزایی (دقیقه ۴۰ از فرش آرا)

شرح بازی:

هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند. فرش آرایی‌ها بیشتر صاحب توپ بودند و کوثری ها با فشارهای لحظه چشم به ضد حملات داشتند و علاوه بر موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردند به گل نیز رسیدند. پس از گلزنی تیم کوثر شاگردان مرتضایی تلاش زیادی برای جبران کردند اما موفق به گلزنی نشدند و از طرفی بازیکنان تیم کوثر موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند اما آنها نیز موفق نشدند بیشتر از یک گل بزنند تا نیمه نخست با نتیجه ۱ بر صفر به سود کوثر به اتمام برسد.

در نیمه دوم فرش آرایی‌ها برای جبران گل خورده وارد میدان شدند اما باز هم کوثری ها بودند که از ضد حملات خود بهره بردند و در ۳ دقیقه ابتدایی ۲ گل دیگر وارد دروازه فرش آرا کردند. پس از رد و بدل شدن گل‌های زیاد در بازی در دقایق پایانی فرش آرایی‌ها از سیستم پاور پلی استفاده کردند تا بتوانند گل‌های عقب مانده را جبران کنند اما فقط یک گل از سیستم پاور پلی زدند و یک گل نیز دریافت کردند و در پایان بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم کوثر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۹: کامبیز گمرکی در فاصله ۹ متری دروازه فرش آرا توپ را روی پای راست خود کشید و ضربه محکمی روانه دروازه فرش آرا کرد که رحیمی به خوبی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۹: رشید قلی پور با همکاری حمیدرضا یوسفی در موقعیت شوت زنی قرار گرفت که ضربه نوک پای او را دروازه‌بان فرش آرا به بیرون فرستاد.

دقیقه ۱۰: کوثر روی یک ضد حمله توسط ابراهیم حسینی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: فرش آرایی‌ها در میانه میدان صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه بازیکن فرش آرا به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: محمد نوید بخش ارسال خوبی روی دروازه فرش آرا انجام داد و ضربه سر محمدرضا رحمان نیا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: بازیکن تیم فرش آرا در پشت مدافعین کوثر در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه بازیکن فرش آرا پس از برخورد با تیرک دروازه راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۱۷: بازیکن تیم فرش آرا باز هم در موقعیت تک به تک قرار گرفت که این بار با درخشش نوید بخش توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۱۸: رشید قلی پور روی یک کرنر کار شده ضربه خطرناکی به سمت دروازه فرش آرا زد که علی رحیمی واکنش خوبی داشت و مانع از ورود توپ به دروازه تیمش شد. گ

دقیقه ۱۹: کامبیز گمرکی روی یک کرنر کار شده ضربه والی خطرناکی به سمت دروازه فرش آرا زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد اما وارد دروازه نشد.

دقیقه ۳۰: بازیکن تیم فرش آرا پس از دریافت پاس از سنگربان تیم خود و چرخش خوب ضربه خطرناکی به سمت دروازه کوثر زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: بهمن جعفری با یک حرکت انفرادی.

شرح گل:

دقیقه ۶: بازیکنان تیم کوثر ضد حمله‌ای انجام دادند که احمدرضا نظری با یک ضربه نوک پا توپ را وارد دروازه فرش آرا کرد.

دقیقه ۲۲: تیم کوثر روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که کامبیز گمرکی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۲۳: حمیدرضا یوسفی با توپ گیری خوب و فریب بازیکن فرش آرا با یک ضربه آرام برای سومین مرتبه دروازه فرش آرا را باز کرد.

دقیقه ۳۰: مجید خزایی پس از پاس از هم تیمی خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا توپ را وارد دروازه نوید بخش کرد.

دقیقه ۳۲: کامبیز گمرکی روی یک حرکت انفرادی و پس از عبور از هاشم فرج زاده با یک ضربه دقیق توپ را برای چهارمین مرتبه وارد دروازه فرش آرا مشهد کرد.

دقیقه ۳۴: مسعود گیاهچی با یک حرکت عالی و ارسال پاس به تیر دوم شرایط را برای گلزنی محمدرضا رحمان نیا فراهم کرد و وی با یک ضربه بغل پا توپ را درون دروازه فرش آرا قرار داد.

دقیقه ۳۴: در حالی که تیم فرش آرا از سیستم پاور پلی استفاده می‌کرد معین افشار گل دوم تیم فرش آرا را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۵: حامد عبدالهی روی یک ضربه ایستگاهی کار شده گل سوم تیم فرش آرا مشهد را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۰: در حالی که تیم فرش آرا پاور پلی می‌زد کامبیز گمرکی با یک توپ گیری عالی ششمین گل تیمش را زد.

دقیقه ۴۰: خطای ششم برای تیم فرش آرا اتفاق افتاد و فرش آرا صاحب پنالتی نقطه دوم شد که بازیکن فرش آرا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

کد خبر 475462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.