۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
روز بزرگ در انتظار آلابا

محتمل است که طی روزهای آتی شاهد رسمی شدن پیوستن داوید آلابا به تیم رئال مادرید باشیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مدتی است که باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا داوید آلابا، مدافع میانی اتریشی تیم بایرن مونیخ را در اختیار بگیرد و به نظر می‌رسد که این مسئله تقریباً به سرانجام خود نزدیک شده است.

بسیاری از کارشناسان و بازیکنان اسبق رئال پیش بینی می‌کنند که خرید داوید آلابا می‌تواند به معنای خداحافظی رئال مادرید با سرخیو راموس باشد چرا که این بازیکن همچنان موفق نشده با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

مشخصاً بسیاری از هواداران رئال مادرید به ماندن اسطوره تیمشان یعنی راموس علاقه‌مند هستند و پیام‌های زیادی برای او ارسال کرده‌اند با این حال احتمال ماندن او در ترکیب کهکشانی‌ها روز به روز کمتر می‌شود و شاید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد خروج وی از رئال باشیم.

باشگاه رئال مادرید هنوز در رابطه با این نقل و انتقالات تصمیم قطعی نگرفته و بیشتر زمان خود را صرف ساماندهی حساب و کتاب‌های مالی کرده است. سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند تا با دستمزد کمتری قرارداد راموس را تمدید کنند اما این بازیکن صریحاً مخالفت خود را اعلام کرده است.

حالا همه چیز به روزهای آتی بستگی دارد. به احتمال فراوان روز موعود داوید آلابا فرا می‌رسد و این بازیکن اتریشی بالاخره جمع بایرنی‌ها را برای پیوستن به رئال مادرید ترک می‌کند بازیکنی که اگرچه کیفیت مناسبی دارد ولی بعید است بتواند محبوبیت و کیفیتی که راموس در رئال مادرید به یادگار گذاشته را تکرار کند.

کد خبر 475402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.